så var vi 4 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 å fy å fy, jeg har tømt nesten hele flaska alene her jeg
katlinka Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Rødvin er sannelig ikke mye godt.. men god fredda
Forskeren Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Rødvin, hva er det? Husker ikke lenger her i ammetåka-og-pupp-annahver-time-modus... er vel 1 år siden sist jeg smakte rødvin. Kos dere, da! (skal snart krype under dyne og nyte bittelitt søvn før neste pupp)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Aaaaaaaaaaaahhhrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhh......!!!! Ikke lenge til nå!!
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Åååja, men Hansa Chill er også ganske godt!!! Rødvin imorgen, da, skal "feire" bursdagen til svigerinnen min, bare vi to... hohooo!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå