Gå til innhold

mmmmmmmm rødvin er godt:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

ha en fin fredda videre godtfolk,,,,:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å fy å fy, jeg har tømt nesten hele flaska alene her jeg :D

Skrevet

Rødvin er sannelig ikke mye godt.. men god fredda ;)

Skrevet

Rødvin, hva er det? Husker ikke lenger her i ammetåka-og-pupp-annahver-time-modus... er vel 1 år siden sist jeg smakte rødvin.

 

Kos dere, da! (skal snart krype under dyne og nyte bittelitt søvn før neste pupp)

Skrevet

Aaaaaaaaaaaahhhrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhh......!!!!

 

Ikke lenge til nå!!

Skrevet

Åååja, men Hansa Chill er også ganske godt!!! :)

Rødvin imorgen, da, skal "feire" bursdagen til svigerinnen min, bare vi to... hohooo!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...