Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat sittet og lagt inn regninger som skal betales. Jeg er så lei av å gå i minus hver bidige måned. Har det vært ekstra utgifter en måned, blir alt helt skjærings.

Vurderer å få meg en ekstra jobb, kanskje noe jeg kan gjøre hjemmefra etter at barna har lagt seg. Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg... samme problem her...

Skrevet

samme her! student fra januar å da blir det lite penger gitt!

Skrevet

Da kommer jeg med et kinky forslag,sier bare stikk ord.....

-Frekt undertøy...

-Dildo...

-Webkamera og masse livlig fantasi...

Er ikke det penger å tjene på slikt da????? ;))

Skrevet

haha, spørs om noen dvaske småbarnsmødre er så attraktive da! Føler meg ikke sånn iallefall:)

Skrevet

Altså.....

Tipper det er mange som tenner på dvaske småbarnsmødre...finnes jo så mye snodige folk med all slags rare lyster!!! :))

Skrevet

Haha... sant det, men kunne godt tenke meg noen flere tips jeg da... Dildo-salg er ikke heelt min greie...:)

Skrevet

hehe.. tolka visst de tre stikkorda hver for seg, men anyway!!

Flere tips??:)

Skrevet

Dersom du feks er flink til å sy, gjør det!

Sy feks MTer, nettverket du trenger har du her inne, også melder du deg inn på tettinntil i tillegg og legger ut på salgssidene der, og/eller på Finn.no, venners hjemmesider osv.

Du kan ta 600-800 for hver og det koster langt fra det for hverken stoff eller arbeide.

Skrevet

Det går an å skaffe seg en utdannelse, nettstudier bør være mulig for alle å gjennomføre.

Skrevet

Kan verken sy, strikke eller hekle....:(

ikke så veldig "handy"....;)

Flere tips...??

Skrevet

Er du noe tess på internett da?

Harengutt, ta deg ferie a...

Skrevet

Du syns jeg har gjort meg fortjent til en ferie? Det syns egentlig jeg også... Men akkurat nå kjeder jeg meg så jeg tenkte at jeg skulle være litt behjelpelig her på dib.

Skrevet

Fortjent og fortjent...

Har hørt at behovet for feriereiser er større blandt den kverulerende delen av befolkningen:p

Skrevet

Hvis den kverrulerende delen av befolkningen er ensbetydende med de intelligente, reflekterte og velartikulerte, så takker jeg så meget og skal vurdere en liten reise i den nærmeste fremtid.

Skrevet

Kverulerende skrives med en R, så der mistet vi jammen både velartikulert og intelligent gitt;) Hihi...

Jeg regner med du tar en ferie meget snarlig, som feks "lørdagskveldferie".

Det er en slik som defineres av at barn og mann ikke er på samme sted som deg;)

Skrevet

Hva med noe partyvirksomhet da? Tupperware, Perfect home? Vet ikke hvor mye du må jobbe for å få noen fortjeneste da, men det kan du finne ut av...

Skrevet

Hadde nok heller tatt meg nattevakter, senvakter, helgevakter og helligdagsvakter på sykehjem, boliger eller sykehus.

Skrevet

Hvis du skal henge deg opp i trykkleifer så tyder det på at du ikke er en verdig debattant.

Det kan hende at jeg skal ta meg en liten frikveld i morgen, jeg har hørt rykter om at jeg må bringe til prestisje til et evenement.

Skrevet

Trykkleifer er ukas dårligste unnskyldning, fru Vanskelig! (se, nå begynner vi å bli personlig her også, navnekalling og greier!)

Prestisje ja, er det dét man kaller det nå om dagen.

Har du ingen mer eller mindre politisk korrekte uttalelser her inne du kan kaste deg over?

Føler hasj er utdebbatert, ønsker ny input.

Skrevet

Jeg tolker det slik at du ønsker å høre min mening om diverse saker? Start en tråd, jeg henger meg gladelig på! Jeg klarer til og med å diskutere uten å bli personlig, men det er klart at det krever en del kunnskaper og gode argumenterer, to ting som er tydeligvis mangelvare her på dib...

Skrevet

Jeg tolker det slik at de to gutta som ligger som slakt på sofaen min og snorker er et STORT hint om at jeg skal ta meg en røyk og legge meg;)

Skrevet

Bare røyk du, ditt svake menneske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...