Gå til innhold

Jaa... Anne Lene gikk ikke videre i Idol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

verdens største sutre jente.. har jo sippet fra dag 1 på audtion.. godt at jeg ikke skal se henne mer i denne konkurrasen.. ( si hva dere vil ) men synes hun var helt forfærdelig.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte hun godt, dumt hun ikke gikk videre (heller hun enn han gutten). Heiet egentlig på tre - hun, isabella og gutten fra Toten.

Hun var flink å synge, hadde en fin og spesiell stemme og griningen (grining er ikke sutring) var bare litt søtt synes jeg. Uenig med deg her gitt

Skrevet

Dommerne skal velge ut 2 så sjansen er ikke helt vekk ennå gudsjelov ;o)

Skrevet

Satser på wild card til anne lene og til toten!! :)

Skrevet

var ikke min favoritt heller... men vil bare si at du ikke skal være helt sikker på at du ikke får sett henne videre.. for dommerne kommer nok til å velge ut 2 som går videre som seerne ikke har stemt frem.. de har jo pleid det.. 2 ekstra.... hehe...;)

Skrevet

Glad hun er ute jeg og, synes ikke hun sang noe fint i det hele tatt. Så sang hun så voldsomt på en måte... Og ble ikke videre sjarmert av den griningen jeg heller, men sutrejente var hun vel ikke =)

Skrevet

Hun hadde aldri tålt presset som det er å være vinneren av idol likevel. Hun kan vel heller prøve seg igjen til neste år, for hun var flink å synge!

Skrevet

Litt risikosport å ha henne på direktesendt tv tenker jeg da. Synd han totningen ikke gikk videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...