Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 verdens største sutre jente.. har jo sippet fra dag 1 på audtion.. godt at jeg ikke skal se henne mer i denne konkurrasen.. ( si hva dere vil ) men synes hun var helt forfærdelig..
Ouagadougou Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Likte hun godt, dumt hun ikke gikk videre (heller hun enn han gutten). Heiet egentlig på tre - hun, isabella og gutten fra Toten. Hun var flink å synge, hadde en fin og spesiell stemme og griningen (grining er ikke sutring) var bare litt søtt synes jeg. Uenig med deg her gitt
snuppelure 74 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Dommerne skal velge ut 2 så sjansen er ikke helt vekk ennå gudsjelov ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Satser på wild card til anne lene og til toten!!
tre små... Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 var ikke min favoritt heller... men vil bare si at du ikke skal være helt sikker på at du ikke får sett henne videre.. for dommerne kommer nok til å velge ut 2 som går videre som seerne ikke har stemt frem.. de har jo pleid det.. 2 ekstra.... hehe...
LegallyBlond Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Glad hun er ute jeg og, synes ikke hun sang noe fint i det hele tatt. Så sang hun så voldsomt på en måte... Og ble ikke videre sjarmert av den griningen jeg heller, men sutrejente var hun vel ikke =)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Hun hadde aldri tålt presset som det er å være vinneren av idol likevel. Hun kan vel heller prøve seg igjen til neste år, for hun var flink å synge!
<3 + <3 + ? Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Litt risikosport å ha henne på direktesendt tv tenker jeg da. Synd han totningen ikke gikk videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå