mto2 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Eg ser så mange innlegg om, og har bekjente som blir ufrivillig gravide. På spørsmål om dei brukte prevansjon, så er svaret som oftast nei. Anten hoppa av i svingen, hadde ikkje komt i gong att med prevansjon etter fødselen eller så er det andre liknande svar. Dei fleste veit at dei har tatt ein sjanse. Likevel blir dei sjokka over at dei testa positivt. Og enkelte vurderer til og med abort. Eg forstår ikkje kva som foregår i hovudet på dei. Synest det er så uansvarleg. Veit ikkje alle at sex utan prevansjon = fare for graviditet?? Og viss ein ikkje kan ta konsekvensane - kvifor sikrar ein seg ikkje då? Eg forstår det bare ikkje. Dei gongane eg har hatt ubeskytta sex har eg visst kva eg gjorde og vore villig til å ta konsekvensane. Slit med å forstå at det ikkje er sånn med alle. Kan nokon opplyse meg?
*Lenn* :-)) Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Er helt enig med deg Særlig etter en viss alder/ når man kommer i vår livssituasjon (altså godt over tenårene...) er det utrolig at enkelte er så lite opplyste..... Min beste venninne (som da var 34 år) ble gravid da minstemann var 1,5 år. Det kom som et sjokk for henne da hun ikke hadde fått igjen mensen.... Men hallo da... eggløsningen kommer da alltid før mensen... Og det hadde den gjort også i hennes tilfelle. Det var det med blomsten og bien..... Jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå