Tomine is my star Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 ...dere får klær i gave som dere ikke liker? Sier at det var fint,hvis giver spør om du likte klærne? Bruker dere klærne på barnet? Liker ikke rosa,og det har jeg sagt til de nærmeste..likevell kommer de med mange baby rosa plagg.. Jeg har fått masse klær i gaver som jeg overhodet ikke liker... Så lenge jenta mi er liten så er det jeg som bestemmer hva hun skal ha på seg,da blir det jo selvfølgelig min stil hun går med... Vanskelig for meg å kle på henne noe jeg syns er stygt.. :/ Men har virkelig et problem i forhold til klær i gave.. Er jeg rar?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 sier noe sånn at "jo det var kjempefint, men har fått så mye klær som så nesten ut som det du gav men, så jeg måtte bytte det" eller noe sånt:)
Turid Laila Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke hendt her ennå. Men jeg hadde byttet. Bedre å ha noe man får bruk for.
Ducchini Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 God kveld Vi bytter de klærne vi ikke liker og finner vi ikke noe der og da tar vi tilgodelapp, etter vært er det jo ting de trenger som folk ikke kjøper i gave akkurat, som halser, votter, luer...., det er jo bare sånn det er, alle kan jo ikke ha lik smak Så bytt klærne du, eller ta en tilgodelapp :-)
TurangaLeela Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 rosa er jo det mest vanlige å ta på en jente og det en finner mest av i butikkene...så du har kanskje et problem ja...med å finne klær å ta imot gaver altså.
Tomine is my star Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Mest vanlig med rosa ja..men det finnes mye som IKKE er rosa... Har ikke problem med å finne klær uten den gyselige rosa fargen.. Her jeg bor har vi en butikk med barneklær,dårlig utvalg,dyrt og ikke min stil på klær...har byttet endel av det vi har fått i gave,kjøpt på den butikken ja..hu dama som jobber i butikken må jo tro jeg er helt gærn... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå