Gå til innhold

Intensity.........er det mulig???? Skjerp deg!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke kommet over "forelskelsen" din ennå?????

 

Du vet hva jeg mener.....Brokeback Mountain:-) Siden du nevner den som din favorittfilm tjihi:-)

 

He, he...........;-)))))))))))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du her nå da?? :-)

Skrevet

Ha ha ha, nå fikk du hjerte mitt til å stoppe et sekund her. Da jeg leste overskriften begynte tankene å fly over hva jeg hadde gjort nå da.Men det var vel det som var meninga.

 

Men å nei da, jeg er ikke kommet over "besettelsen" min ennå. Det er ikke hver dag en opplever en så kjekk homofil cowboy, ha ha.

Men seriøst, det er en drit bra film :o)

Skrevet

He, he. Det var det som var meningen ja hi, hi.

 

Ja, jeg er jo helt enig; det er en utrolig fin film.

 

Måtte bare "erte" deg litt :-))))

Skrevet

Skal huske den, du kan aldri mer føle deg trygg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha ha ha ha...... :o)

Skrevet

Hmm..og jeg som trodde vi var forlesket i Mr.Chemical Romance:-p

Skrevet

Ta det med ro Mom2Two, er forelsket i han også.

Jeg er kvinne nok for både Jake Gyllenhaal OG Gerard Way, he he he.

Men om de vil dele meg er en annen sak :o)

Skrevet

Kan aldri tenke meg at de vil dele DEG!!!! Tror du er ei sånn ei som man vil beholde helt for seg selv.....og TVIHOLDE på:-)))))))))))))))))

 

PS! Må innrømme at tankene mine er utro med Robbie Williams innimellom......sorry Jake:-(((

Skrevet

Ha ha ha :o)

Får la de sloss om meg da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...