En_av_hver Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Har du ikke kommet over "forelskelsen" din ennå????? Du vet hva jeg mener.....Brokeback Mountain:-) Siden du nevner den som din favorittfilm tjihi:-) He, he...........;-)))))))))))))))))))))
It's all about me Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Ha ha ha, nå fikk du hjerte mitt til å stoppe et sekund her. Da jeg leste overskriften begynte tankene å fly over hva jeg hadde gjort nå da.Men det var vel det som var meninga. Men å nei da, jeg er ikke kommet over "besettelsen" min ennå. Det er ikke hver dag en opplever en så kjekk homofil cowboy, ha ha. Men seriøst, det er en drit bra film )
En_av_hver Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2007 He, he. Det var det som var meningen ja hi, hi. Ja, jeg er jo helt enig; det er en utrolig fin film. Måtte bare "erte" deg litt :-))))
It's all about me Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Skal huske den, du kan aldri mer føle deg trygg. Ha ha ha ha...... )
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Hmm..og jeg som trodde vi var forlesket i Mr.Chemical Romance:-p
It's all about me Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Ta det med ro Mom2Two, er forelsket i han også. Jeg er kvinne nok for både Jake Gyllenhaal OG Gerard Way, he he he. Men om de vil dele meg er en annen sak )
En_av_hver Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2007 Kan aldri tenke meg at de vil dele DEG!!!! Tror du er ei sånn ei som man vil beholde helt for seg selv.....og TVIHOLDE på:-))))))))))))))))) PS! Må innrømme at tankene mine er utro med Robbie Williams innimellom......sorry Jake:-(((
It's all about me Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Ha ha ha ) Får la de sloss om meg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå