Holly❄️ Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Ble skamklipt av ei venninne i dag.. klippet bort det tykke håret mitt, så jeg hadde bare et flatt tynt fjåseri igjen.. Jeg gikk i dusjen og når jeg kom ut kom mine herlige krøller tilbake.. og hva skjer?? Joda, det ser ut som jeg har mye, tykt hår igjen:) Og krøllene har blitt enda mer fremhevet!! Takk gud... Venninna mi rettet ut håret, så derfor så det enda mer tynt ut en vanlig. Hadde et usedvanlig tykt, krøllete hår.. som nå delvis er tilbake;)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 hvorfor i alle dager lot du ei venninne skamklippe deg:-)??
Holly❄️ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, si det??? hehehe... aner ikke. Hun går på frisørskole og har klippet dukker hittill. Og det ble kjempfint hver gang.. Så trodde vel at det skulle gå greit.. blir så og si aldri fornøyd hos frisøren, så jeg tenkte at det ikke kunne bli værre når venninna mi klippet meg.. Men der tok jeg feil;) Men nå kom krøllene mine frem, så nå er jeg nesten littegranne fornøyd.. hehe;) eller lettet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå