Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Føler det trykker så på ribbeinet over høyre lunge... akkurat som en BH som er altfor stram... men jeg har ikke bh på meg nå. Trykker så jeg føler jeg har vanskelig for å puste. Går bedre så lenge jeg sitter litt oppreist. Sambo er av den typen som tror alt går over, så derfor ringer jeg ikke noe legevakt enda.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Kjære...ikke hør på samboeren din nå. Ring fødeavdelingen din/legevakten med en gang, og spør! Ingen vits i å ta sjanser nå som vi har ansvar for et liv til inni oss:) LYKKE TIL!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Har svart på skravle, men legger inn her og; det kan høres ut som gallestein.. Det kjennes som smerter under høyre ribbein og en følelse av å ikke få puste ordentlig.. Litt som et belte som strammer rundt. Hjelper isåfall med varmeflaske og smertestillende. Evt. hvis det blir verre kan det være aktuelt å få andre smertestillende el feks. voltaren som hjelper bedre. God bedring!
ALMA1 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Ring legevakta elr evt fødeavd du hvis du ikke har gjort det allerede,bedre med en gang for mye enn en for lite!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Dette har jeg også opplevd.. Det er babyen som ligger og trykker på ribbeina.. Jeg har hatt det mange ganger nå, kan vare alt fra noen timer til hele dager.. Jeg har det mest på venstre side. Kan være utrolig vondt, men helt ufarlig.. Det hjelper for meg å ligge på siden, men du må bare prøve å finne en stilling som hjelper for deg. Ikke noe farlig altså, men VONDT!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg ringer ikke føden når den er 2.5 time unna her. Får garantert ikke hjelp der likevel, når jeg ikke klarer å forklare noe mer. Jeg fikk en grei natts søvn inatt, men har fremdeles litt vondt. Men kjenner at det er livmora som ligger å trykker litt på. Og det er jo bare helt normalt =)
marthe84 Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er av den typen som tror at alt går over!!! Det er ikke bestandig så lurt:-) Det er mest sannsynlig ikke noe galt men det er ingen skam å ringe for å spørre... Det er heller ikke så lurt å gå å være redd for at noe er galt.... marthe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå