Gå til innhold

Så fordømt vanskelig...frustrert!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med en dum gjeld fra noen år tilbake...å ser ingen løsning på dette!!!!

Får ikke hjelp av sosialkontoret...har ikke kausjonist,så jeg får ikke lån noen plass...heller ikke av gjeldsmegling eller noen av de andre som har mulighet til å hjelpe sånne teite folk som meg som har havnet i gjeldskrise!!

Er så frustrert og deppet pga dette her..

Får ikke forsikringer(innbo) så lenge jeg har betalings anmerkninger..

Alt er bare helt forferdelig..

Har ca 200000 i gjeld til diverse kreditorer,myyye av dette er jo syke renter..åååhhh,blir gal av dette!

NOEN som har vært i en slik siyuvasjon og kommet seg ut av det på en grei måte????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke vært i situasjonen selv , men vært borti slike situasjoner tidligere.

Alle har rett tilgjeldssanering en gang i livet for å klare å komme seg gjennom situasjon. det vil da gå gjennom tingretten og du vil måtte leve sparsommelig og betale en viss sum i mnd i eks 5 år (vanligste) for deretter å få resterende slettet.

ta kontakt med en gjeldsrådgiver så får du hjelp derfra

Skrevet

200 000?? Det var da utroolig mye penger da! Mye mer enn jeg noen gang har hatt, men enig med Anonym over her. Du må prøve å få kontakt med noen som kan hjelpe deg. Du må nok leve på lite eller ingenting en stund for å bli kvitt gjelden din.

Kan du jobbe overtid?

Jobbe mer?

ALT må jo vurderes i en sånn sak når du har barn å ta hensyn til også!

Skrevet

Gjeldssanering...er ikke det kriterier på det,som at man må være ufør eller no sånt?

Opprinnelig gjeld er ikke på 200000,men pga renter og gebyrer fra kreditorer har det blitt så mye over år.

Var gjennom en periode med sykdom og slikt no,da gikk alt til h....... for å si det mildt! :(

Skrevet

har ikke vært i lignende situasjon, men håper det ordner seg for deg. Selv de beste kan havne i økonomiske problemer.

Skrevet

Kan noen legge dette ut på skravle?

Skrevet

låter kansje før enkelt det her men er vel vert ett førsøk, prata med banken din be om att få ett lån att betala alla små lån med och betala av så mye du kan varje månad.

Skrevet

jepp jepp jeg kan legge det ut for deg

Skrevet

Har pratet med banken min,det gikk ikke.

Har også vært i kontakt med bank2,da må man ha kausjonist..det har jeg ikke!

Sosialtjenesten her i kommunen er heller ikke til noen hjelp.

Takk til deg som la dette ut på skravle..og takk til dere som kommer med gode råd!

Skrevet

Ta kontakt med gjeldsrådgiver i kommunen, så kan de hjelpe deg videre derfra.

Du har krav på å få sanert gjelden/få gjeldsordning.

Send meg gjerne en PM dersom jeg kan gi noen tips eller finne rett persom for din kommune etc.

Jobber som privat gjeldsrådgiver. (stort sett på ideelt grunnlag så jeg skal selvfølgelig ikke ha noe for å hjelpe deg!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...