Gå til innhold

Hvor mye skal/kan man bry seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eksen har mye gjeld. alt er kommet etter at det ble slutt mellom oss, og han sliter. Sitter med innkasso over alt nå. Han har ikke felles økonomi med den nye samboeren sin, heldigvis, men han klarer ikke å betale for seg noe steder lengere. Det er veldig trist, og jeg kunne sikker hjulpet til litt, men blir det helt feil? Jeg tenker litt på hvordan det ville vært for den nye samboeren hvis hans eks betalte hans regninger?! Jeg har ingen tanker om å bli sammen med han igjen, men jeg vil han jo likevel alt vel.

Kan noen legge denne på skravle og mine, dine, våre barn? Jeg vil gjerne være anonym for barnefars del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville ikke betalt hans regninger nei !

det er han selv som har satt seg i situasjonen og da får han rydde opp i det selv. du har først og fremst e ansvar for deg selv og dine barn.

er mange måter å kunne støtte på utenom å betale for han.

be han ta kontakt med en gjeldsrådgiver

Skrevet

Han er utrolig sløv som har skaffet seg gjeld da!!

Er jo fullt og helt ansvarlig selv for den situasjonen. Hadde aldri hjulpet til der nei!!

Blir alltid mektig irritert på folk som har skaffet seg innkassoer..ihvertfall hvis det bare kommer pga sløvhet med økonomien. Når de er to, så har han vel en å dele de daglige utgiftene med??

Altså de utgiftene som har ballet på seg, er unødvendige. Han burde skjærpe seg!

Skrevet

ja de er unødvendige, men det er for sent nå tenke på det nå når gjelden er der. Og hun har ikke mye inntekt av forskjellige grunner.

Skrevet

Jeg ville ikke betalt, det er best å holde økonomien delt med exn etter min mening. Men jeg skal legge det ut for deg.

Og det er ikke ditt ansvar, regner med han er en voksen mann og kan ordne opp etter seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...