Shabby Cheap Chic Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Ei jeg kjenner spurte i en lekebutikk om de hadde treleker.. Da fikk hun beskjed om at det hadde de ikke for det kunne være skadelig for babyen. Slå seg i hodet med den å sånn... Akkurat som om plastikk er noe bedre. Er harde de å.. Når en butikk som Læringsverkstedet ( med pedagogiske leker, eller hva det heter) fører treleker så må jeg nesten begynne å lure litt på den dama i lekebutikken. Jeg har mye treleker (liker de best) til snuppa mi men har også plastleker.. Så hva liker du best?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 dummeste unskyldningen jeg har hørt for å ikke ha treleker i butikk. Jeg liker begge deler, men synes treleker gir meg noe "ekstra".
Fire småtroll Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Vi har begge deler her, hva er vel en barndom uten treklosser å bygge høye tårn med! Men etter at mellomste fikk to fortenner skrapte han malingen av trelekene, så jeg passer litt bedre på vesla, tror ikke det er sunt å "spise" malingen av trelekene..
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe ja litt av en unnskyldning og så var jeg i den lekebutikken i dag, fant noen treleker der.. hehe , men ikke mange... Så da hadde hu alikevel haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå