Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Var innom Princess i dag for å se på gardiner til babyrommet. Fant ikke noe som falt i smak, men fikk tilfeldivis se noen bade/morgenkåper! De har en type om går til midt på låret, omtrent, i myk herlig bomull - One size. Helt herlig å gå med. Yppelig å "dasse" rundt i hjemme, super å ha med på føden - dekker rompa med de sexy bleiene :-), super å slenge på seg når man skal opp å amme om natta og deilig å bruke på stranda til sommern! Finnes i flere forskjellige farger og kosta ikke mer enn 149,- Tror jeg kommer til å bo i min fremover. Bare et lite tips til andre som har vokst ut av de meste :-) Ha en fin fredagskveld.
svana72 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for tipset,trenger noe nytt å ha på nå ja...ha en fin helg..
snart mamma til 4 <3 Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk! Jeg har lett etter noe sånt! Har termin nå i dag 7/10... tro om jeg rekker å kjøpe en på mandag da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå