Gå til innhold

jordmor mente jeg fikk før tida.....????

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor og hun mente etter og ha sjekka meg at jeg ville være mamma om ca 6 ukers tid...at jeg ville få rundt uke 34-35....

jeg er nå 29 uker og sliter med mye kynnere.

er det noen andre som har fått høre slike ting at de sikkert ikke går tiden ut???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått høre siden uke 36 at nå er fødselen like rundt hjørnet, av både legen og jordmor. Men jeg sitter nå her ennå med gutten inni magen, 2 dager igjen til termin.

Skrevet

ja. Slitt med hyppige kynnere noen uker nå. Sykemeldt. Fått beskjed om at han kan komme når som helst nå. er 35 uker på vei nå.

MEn vi håper han venter to uker for da er det ikke prematur lengre. Men fra uke 34 stoppper de ikke fødsel om den setter igang!

Skrevet

Syns nesten det var litt dårlig gjort av jordmor å si det, jeg. Ingen kan vel garantere at man føder før tia? Gjør jo bare at du kommer til å begynne å vente veldig en stund før! Håper hun har rett, da :-)

Skrevet

jeg har fått høre det siden uke 34....og nå er jeg 1 dag over termin... har hatt mange tegn på at fødselen kan være rett rundt hjørnet helt siden uke 34, men...kjedelig å få slike beskjeder egentlig!ihvertfall når det IKKE skjer NOE!!hehe.. begynner jo å vente så tidlig da og da blir den siste tiden så ekstra lang.. men for alt jeg veit kan det jo skje tidlig med deg da! håper for din og babyen sin del at h*n ikke kommer veeeldig tidlig da.. lykke til:)

Skrevet

ja helt enig at det er dårlig gjort av jordmor og si slik .. jeg har selv hatt mange kynnere og jordmor sier at det flott....får da jobber livmora og blir sterk...Veninna mi hadde kynnere fra uke 30 og hun gikk 3 dager over tiden ... så tror egentlig ikke at det har noe og si !!!

Skrevet

tror ikke det var pga kynnere hun mente det.babyen lå langt nede og jeg hadde kort livmor hals eller hva det nå er...er ikke så veldig inni dette selv.skulle få komme tilbake til henne om 2 uker.

jeg ble bare litt satt ut og følte jeg fikk dårlig tid...

men det er jo ikke sikkert det stemmer.bare den ikke kommer nå.

Skrevet

Jeg har fått høre det av leger og jordmødre på sykehuset at han vil komme før tiden,har hatt premature rier siden uke 36,men nå sitter jeg da her å har termin i morgen,å ikke noe er skjedd,så en skal ikke ta det for god fisk at de har rett,men lykke til alle sammen.....

Skrevet

Fikk også beskjed om at det var store sjanser for at jeg kom til å føde før termin. Har termin i dag, men skjer jo null og niks, så nå er det å omstille seg på overtid. Blir litt ekstra lang ventetid med sånne beskjeder, så skulle ønske legen bare kunne holdt kjeft!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...