Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Har ei Teutonia Mistral, som hovedsaklig brukes som sovevogn i bhg. Men ønsker nå å få tak i ei mindre trille (Ikke paraplytrille-hjul!!). Hva anbefaler dere her? Sitty? Race? Softy? Andre? Helst ikke over 2000 kr..
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Snuppa har en Brio Race stående hos svigers.. er kjempe lett, fin, god og ikke minst behagelig vogn... Tar liten plass i bil... Er lett å løfte.. har kalesje... Den har ikke full liggestilling hvis du er ute etter det! Har 2 forskjellige stillinger.. jeg er stor fornøyd med denne trilla og kommer til å bruke denne så lenge snuppa ønsker å sitte i vogn... ) jeg gav 1800kr for den for 1år siden på tilbud... lykke til med valget... )
AneB Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 JEg forelsket meg i brio sitty, men syns det var skikkelig teit at kalesje var ekstra-utstyr, bor i Bergen så kalesje er et must! tenkte å kikke litt til før jeg kjøpte den, og kom over en Baby basson til 990 på Biteringen. Helt super vogn, fin og lett å trille og billig var den jo også
## lille blomst ## Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Vi har en carenavogn (med vanlige hjul). Den kosta ca 1500 kr og vi er kjempefornøyde med den.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 jeg har en GT safari.. kjempe fornøyd.. den ligge på ca 2500..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 så en trille en dag som var genial, husker selvsagt ikke merket akkurat nå men det kan jeg finne ut. Den var med kalesje og alt mulig - og kunne pakkes ned i en liten bag som går som håndbaggasje på fly :-)
allergibarn Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 ikke meningen å være anonym... men si fra om du vil ha navnet på den trilla, så skal jeg finne det. Genialt om du er litt ute og reiser
moder3 Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 jeg kjøpte en titanium-baby trille som "vogn nr2", kjekt å ha ei hjemme og i bhg ja.. den er kjempelett, hjulene foran går an å regulere om man vil ha dem fast eller løse (hadde det ikke gått an å satt dem fast hadde heller ikke jeg kjøpt den, som du sier paraplytrillehjul er nei-nei hehe). Helt grei vogn.. Kostet bare 7-800kr hos forhandler! (jeg kjøpte den på barneutstyrsbutikken "Tøff og liten").
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå