Sunniva78 har to små Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Har hittil i graviditeten hatt melkevit utflod, ganske tynn. Siste dagene er det litt gulfarge, og den er litt tykkere. Kan det være sopp montro? Har hatt sopp noen ganger før, men da har det jo klødd noe vanvittig... Det gjør det ikke nå. Er det forresten dumt å bruke Canesten om det viser seg å ikke være sopp??
tertilus Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Høres ut som det kan være sopp, ja. Jeg bruker Canesten nå. Har det også slik at det ikke klør, men jordmor tror allikevel at det kan være sopp. Helt ufarlig å bruke Canesten, men du må ikke bruke applikatoren i pakka! Det er heller ikke farlig å ta det dersom det skulle vise seg at du ikke har sopp. Jeg begynte i går, og har allerede blitt bedre.
Sunniva78 har to små Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk for svar!! Bruker du kun vaginal-kapsler da, eller krem i tillegg?
tertilus Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Farmasøyten sa at jeg skulle ta kapselen (noe jeg gjorde i går) og smøre meg i skjeden i seks dager med kremen. Lykke til
Sunniva78 har to små Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 Ok, da blir det en tur på apoteket i morgen!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 jeg har vart plaga med sopp, har følt det i underlivet sån som du, men for meg satt det i mage/tarm... merker det på at magan er urolig og føles merkelig. De perioder som soppen er ille spiser jeg "snille tarmbakterier" som fås på apotek og kutter ut gotteri/sukker/honning og vitt brød. Det blir virkelig bedre av det!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Er kanskje sånn det er hos meg da.. får stadig tilbake den soppen.. canesten funker ikke.. fikk noe annet av legen. husker ikke hva det heter, men den funket da.. men nå er det tilbake igjen.... blir gaaal.! hadde det slik i forrige svangerskap også..
Meg og gutten min Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 synniva... husk at når du skal ta den stikkpillen, IKKE bruk den pinnen som er med i pakken! bruk fingrene. bruker man pinnen kan man komme for langt opp! bare ett tips som de var veldig klare på på apoteket her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå