MiPE Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Noen som har erfaring med stor vektnedgang ved amming? Jeg gikk ned 8 kg ekstra etter å ha ammet første sønn i ca. 9 mnd. Nå er jeg på god vei igjen og har mistet snart 5 kg ekstra og gutt nr 2 er bare 4 mnd. Endte med BMI på 17 sist... Legger man på seg igjen og blir normal igjen når ammingen er over (og man ikke blir gravid med det samme... he he)
maggi 3 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 ta en blodprøve og sjekk stoffskiftet ditt. jeg fikk påvist for høyt stoffskifte etter at jeg fikk andremann.
MiPE Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for svar.. Jeg har snakket med helsestasjonen men får bare svar at jeg er heldig som går lett ned i vekt. Er fornøyd nå, men vil helst ikke bli tynnere, men vekta viser mindre og mindre for hver dag ..... Dette er liksom litt tabubelagt å snakke om, men jeg vil gjerne høre fra andre som har samme erfaring...ANYONE?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg gikk ned mye mens jeg ammet, og gikk sakte men sikkert opp igjen til normalvekt når jeg sluttet å amme. (Og så gikk jeg opp enda mer....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå