Gå til innhold

noen med erfraing med emmaljunga sin 3-hjuling??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har kommet over et kjempe godt tilbud på emmeljunga sin 3 hjuling, men vet ikke så mye om denne vognen...så håper noen her kan dele sine erfaringer med meg :)

har en quinny fra før, men ønsker ny vogn, da vi trenger en b.hage vogn fra nytt år!

på forhånd tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt den i 3 uker nå og er kjempefornøyd. har bare sportsvogna jeg da. jeg har alltid hatt emmaljunga og har bestandig vært fornøyd. en av de tingene som jeg liker godt med cangaroo er at man kan kjøpe til fotpose. det kan man ikke med så mange av 3 hjulingene. jeg vil anbefale deg å kjøpe den;) hvilket tilbud har du forresten kommet over?:)

Skrevet

Jeg har den, har hatt den i snart 3 mnd. Er stort sett fornøyd, men det er glidelåser som holder stoffet sammen på sidene, de har en tendens til å gli opp, det er ikke så bra synes jeg. Fotposen er kjempefin:) Angrer litt på at jeg ikke kjøpte tfk twister, selv om denne vogna er mye finere:) Det kom noen rare lyder fra hjulet også, men det sluttet da jeg ga bremseskivene en liten kakk. Synes den startet å knirke litt vel fort da. Forventet mer av en vogn til 5500 kr...

Skrevet

Men han sover veldig godt i den da:) og trives også godt i den:) god å trille, men litt stor sammenslått synes jeg. tfk blir nok endel mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...