Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 at absolutt alle tror exen har funnet seg ny dame eller er utro? Er det liksom eneste legitime grunnen til et brudd? Blir jo litt lei meg egentlig....
mayaya Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 det kunne jo like gjerne vært du da... nei, gudene vet men dessverre er det mange som mener at det må være sånn... vi tok selv en pause for noen år siden (visste ikke da at det bare ble en pause *smile*), og guud så mange slitsomme komentarer *fredagsklem til deg*
Mille** Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Min erfaring er at har ikke folk noe å prate om så finner de alltids på noe spennende. Høres jo mer dramatisk ut med utroskap og sånt. Drit i hva folk tror du. ) Klem
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Takk Mayaya. Får jo liksom litt sånn paranoid følelse også....vet de noe jeg ikke vet.....
mayaya Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Folk er bedrevitere om de vet noe eller ikke. Jeg synes du skal stole på din egen magefølelse jeg, man kan jo bli ødelagt om man skal gruble på alt som folk sier. Om det skulle vise seg at det var sånn, er det ingen ting du kunne gjort uansett. Og om det er som du tror fra før, så har du bare uroet deg masse unødig. Nei, gi blaffen i folkesnakket!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 ja jeg vet at jeg burde hoppe og drite i det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå