Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Ang det på nyhetene... det hadde blitt "babybytte" på sykehuset, og det fant de ut nå, 10 mnd etter... nå skal de bytte baby med det andre paret så de får tilbake sin biologiske jente. tror ikke jeg hadde klart å bytte bort etterpå altså, biologisk eller ikke...
minst Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Men vet ikke om jeg hadde klart å tenke på at barnet mitt var et annet sted heller.... grøss, glad det ikke har skjedd meg
Kondis som en murstein Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Nei, hadde ikke klart det tror jeg... Uff, forferdelig å tenke på...
Turid Laila Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Ja jeg hadde byttet. Hadde ikke klart å leve med det at noen andre skal oppdra min sønn.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Orker ikke tenke på det en gang.. Klarer ikke å sette meg inn i det. INGEN hadde fått gullet vårt ihvertfall! Kunne aldri levd uten henne. Men, nå er det heller ingen tvil om at hun har kommet til riktig familie da.. :-)
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Utrolig vanskelig.....Hmm, hadde jo det, for ville jo hatt mitt eget barn, men utrolig vanskelig å levere et barn man har fått så kontakt med! Men uansett, ikke bra og bare bytte barn heller, de skjønner jo ingen ting! Hmmm
Mille** Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Helst ville jeg nok beholdt begge, men det hadde jo neppe gått an da...huff....tror jeg ville hatt mitt eget barn tilbake ja...tragisk dette....
2 søte småpiker Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Herregud for en situasjon.. Må være helt grusomt. Aner virkelig ikke hva jeg hadde gjort, vet ikke om jeg kunne gitt fra meg et barn etter så lang tid, men tror ikke jeg hadde orket tanken på at jeg hadde et barn der ute heller. Stakkars folk.
LegallyBlond Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Hadde vært helt utrolig grusomt, men tror nok jeg ville ha byttet tilbake igjen ja... Men ville gjort det veldig gradvis, og håpet at den andre familien ville hatt kontakt slik at vi kunne følge hverandres barn oppover.
Koala *g07* Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Ja så dette her, er jo helt forferdelig. Man blir jo så utrolig glad i barnet og ikke minst knyttet til det. Jeg vet ærligtalt ikke hva jeg hadde gjort. Det er jo din unge som bor et annet sted, samt at du har et barn som egentlig ikke er ditt, men som har blitt det. Dette er en så utrolig situasjon.Det går bare ikke an å tenke seg til. Men en ting er jo sikkert man vi jo ha sitt barn.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 uff.. det må være noe av det jævligste som kan skje.. Klarer ikke å sette meg inn i det.. vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort..
Tomine is my star Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 Tror ikke man kan svare på dette når man ikke har vært i en sånn situvasjon selv.....
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 klarer faktisk ikke sette meg inn i den situasjonen..er så sinnsykt glad for at jeg ikke er oppi det..
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 Aldri aldri i livet!!!!!!! ikke etter 2 døgn en gang!Kjærlighet handler ikke om biologi!Mi datter er ikke lik meg.Ikke at det er det samme da men hallo
FrøkenSprøken Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 ALDRI!!!! Ingen får ta MIN Erlend! Ville ikke ha bytta ham mot noen andre i hele verden! (Ikke engang Suri, og hun må vel være det vakreste barnet på denne jord?) Men hvis jeg fikk muligheten ville jeg ha hatt begge to:)
Vektemor Skrevet 5. oktober 2007 #19 Skrevet 5. oktober 2007 Nei, det hadde jeg ikke klart. Men jeg ville hatt ofte kontakt med den andre familien som hadde mitt eget barn.
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 Nei det tror jeg ikke jeg ville gjort... Har en baby på 10 mnd og ville ikke byttet ho bort for noe annet i verden. Men om man kunne hatt kontakt med det andre barnet så ville jeg gjort det....
trebarnsmamma? Skrevet 5. oktober 2007 #22 Skrevet 5. oktober 2007 Men AT de ikke kjente igjen sine egne barn? Lillegutt var helt prikk lik meg som nyfødt, hadde aldri forvekslet ham med andre babyer på sykehuset. Veldig rar sak!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #23 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ser på Sienna og tenker, nei, aldri i verden... jeg ville nok lagt meg ned og skreket og ville hatt begge barna:p hehe
sveis Skrevet 5. oktober 2007 #25 Skrevet 5. oktober 2007 http://www.nettavisen.no/verden/article1373617.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå