Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er helt herlig, for førstemann måtte vi puppe i søvn eller la gråte en stund før hun falt til ro.

Men lillebror ( nå 6 mnd) er SÅ bedagelig, og lykkelig når han etter kveldspupp får legge seg! Koser seg med sutten, og legger seg godt til rette i sengen når han blir lagt, og ligger der og koser med dynen til han sovner. Ikke et pip! Går like greit å legge ham på dagen.

Jeg nyter det så lenge det varer, for vet at det som oftest går opp og ned med både legging og søvn hos de små...

Men akkurat nå er det kjempeherlig! :D

(neeeeeesten så jeg får lyst på nummer tre. Men bare nesten.....ha ha)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, han får smokken og kluten sin, da er han fornøyd :) Koser mest med kluten, men hender han koser litt med dyna og teppet også før han sovner. Må bare inn til han om han mister smokken :)

Skrevet

Stort sett! Bare han ikke er overtrøtt...Han har blitt sånn den siste måneden... Deilig altså! Ligger og koser med kluten og smukken sin, og jeg kan se at han virkelig synes det er godt å legge seg...

Skrevet

Ja, likt med dere. Førstemann puppet i søvn, andremann legger seg til å sove selv. Ikke like godt på dagen, men det er nok fordi jeg ofte bommer med timingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...