Gå til innhold

barnevakt betaling


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør vi betale ei 14 år gammel jente for å passe våre to barn på 1 og 4 år? Er det vanelig å ha forskjell på timebetalingen på dagtid og kveldstid? På kveldstid er nok barna i seng før hun kommer. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ei jente på 13 år som passar jentene våre (1 og 3 år). Har blitt enig med foreldra hennar å gje ho 25 kr t på dagtid. Eg ville gje 30 kr, men foreldra synast 25 kr var meir enn nok. Kjem nok til å runde litt opp på slutten av veka, når ho får "lønna" si for den veka.

 

Om kvelden betalar eg litt meir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...