kompemor Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hva bør vi betale ei 14 år gammel jente for å passe våre to barn på 1 og 4 år? Er det vanelig å ha forskjell på timebetalingen på dagtid og kveldstid? På kveldstid er nok barna i seng før hun kommer. Noen som vet?
Karoline's*mamma Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Vi har ei jente på 13 år som passar jentene våre (1 og 3 år). Har blitt enig med foreldra hennar å gje ho 25 kr t på dagtid. Eg ville gje 30 kr, men foreldra synast 25 kr var meir enn nok. Kjem nok til å runde litt opp på slutten av veka, når ho får "lønna" si for den veka. Om kvelden betalar eg litt meir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå