Minesmå:)+en til! Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hhar noe eget som er kjempefint=) Jeg liker han
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Synes han er skikkelig flink jeg og... håper han og Isabella går videre!
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Trodde det var Bent ett eller annet jeg.....men,ja....han er knall herlig!!!!!!
*Mi tesorito* Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Stemmer på han og frøken Leroy (Isabel..?) jeg.
tre små... Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 jeg liker han:) noe spesielt med stemmen hans.. håper han går videre så jeg kan høre han mere:)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Kjempekjempekjempegod:) Også ligner han på sønnen min på 1,5 år:) Litt uskyldig blått blikk og sjarmerende utrykk, sånn som du bare vil putte i lomma fordi han er så søt:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Da har du en nok du en vakker og sjarmerende sønn, mamma til verdens beste+spire!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 He-he, takk takk! Syntes han er super:) Har litt det samme smale ansiktet, har ikke sett på idol før i år, men både jeg og mannen sa det omtrent i munnen på hverandre:) Det gjenstår å se om han kan synge da:) Min altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå