Gå til innhold

Bare jeg som digger Bjørn Johan? *Idol*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hhar noe eget som er kjempefint=) Jeg liker han

Skrevet

Var det han nest siste?

Skrevet

Synes han er skikkelig flink jeg og... håper han og Isabella går videre!

Skrevet

Trodde det var Bent ett eller annet jeg.....men,ja....han er knall herlig!!!!!!

Skrevet

Stemmer på han og frøken Leroy (Isabel..?) jeg.

Skrevet

jeg liker han:) noe spesielt med stemmen hans.. håper han går videre så jeg kan høre han mere:)

Skrevet

Heia Isabella..!!

Skrevet

Kjempekjempekjempegod:) Også ligner han på sønnen min på 1,5 år:) Litt uskyldig blått blikk og sjarmerende utrykk, sånn som du bare vil putte i lomma fordi han er så søt:)

Skrevet

Da har du en nok du en vakker og sjarmerende sønn, mamma til verdens beste+spire!:)

Skrevet

He-he, takk takk! Syntes han er super:) Har litt det samme smale ansiktet, har ikke sett på idol før i år, men både jeg og mannen sa det omtrent i munnen på hverandre:) Det gjenstår å se om han kan synge da:) Min altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...