Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Stikke innom en tur fra 1.trim.... Ette å ha mistet 3 ganger er jeg nå gravid igjen. Men på onsdag begynte det å komme brunt uflod.... Har komt litt hver gang eg e på do+ litt i truseinnlegget. Var hos legen min i dag - men siden eg e så lite på vei var det ikke mye svar å få.. Men tok blodprøve - så de skal måle om hcg-nivået stige... Det eg lure på.. Er det noen her inne som har vært plaget med brunt uflod - men som det like vel har gått bra me?? Er forresten 5+4på vei.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 hadde småblødninger i både uke 5 og uke 11, og det bor en sprell levende jente i magen min (er 22+1 i dag) Er det lenge siden du mistet? Jeg mistet i slutten av mars, og ble gravid i mai, så jeg mistenker at småblødningene mine kom av at det fortsatt var litt sårt etter spontanaborten.
Labambie Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg fikk brun utflod da jeg var 7+3 og 11+0. Det varte bare en dag eller noen timer. Fikk panikk husker jeg. Legen sa jo at det var normalt. Og du som har mistet før,har sikkert også erfart at en SA innebærer som regel sterke smerter. Akkurat det med brun utflod kan komme av sex,blodkar som har sprukekt osv. Det er mest sannsynlig ingenting. Jeg er nå 22+3 og jenta i magen vokser og har det bra..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Takk for svar. Men håpet minker for hver dag nå.. Komme brunt utflod hele tiden nå... Å alle sypmtomer på at jeg er gravid er forsvunnet. Jeg ble utrolig fort gravid denne gangen. Hadde ikke mensen etter sist spontan abort - ble bare gravid me engang... Men nå tror eg kroppen trenge en pause... Vist det stemme at eg miste nå har jeg vært gjennom 4 aborter på under 1 år. Det ska vist ikke ver lett... Masse lykke til alle her inne! Dere e heldige!!:-)
Buick Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Føler med deg! Hadde også 4-5 SAi løpet av ca eit år og det er ikkje kjekt sjølv om det var ganske udramatisk kvar gong. Likevel er det sårt, for ein går liksom rundt med ein tanke om kvasom kan vere gale når ikkje fosteret vil feste seg skikkeleg. No er eg 23+3 og hittil har alt vore heilt normalt, så endeleg føler eg meg trygg på at dette skal gå heilt fint. Ynskjer deg masse lykke til vidare med å bli gravid, men som du seier sjølv så er det kansje lurt med ei lita pause før du prøvar igjen. Kroppen bør sikkert få roe seg og det treng du sikkert psykisk også. Klem!
marthe84 Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 jeg har hatt d akkurat som deg... fikk deretter en kraftig blødning i uke 13, men i dag er jeg 27+3 og babyen er frisk å fin... det begøver ikke å gå galt om man får blødninger:-) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Forsvant dine symptomer og samtidig som du hadde brun utflod i flere dager marthe84? Har bare hatt 1 spontan abort før... De andre 2gangene ble det oppdaget under ul da jeg var i uke 11 og uke 8....(ma) Men er heldigvis henvist til spesialist - håper han finner ut hva som er galt me meg!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Sikkert ikke så enkelt for legen å hjelpe nei. Det er først når du er ca 7 uker på vei at de kan sende deg til en ul for å sjekke om de ser hjerteslag. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta en ny graviditetstest, og så en om ca en uke hvis den var positiv (for å se om det fortsatt gikk bra). Dersom det går galt får du negativ test.... Vet det er helt pyton å sitte og ta disse testene når du er bekymret, men da kan du i alle fall få et noenlunde svar. Håper virkelig det går bra med deg. Har selv mistet 3 ganger siste året, både med MA og SA , men er nå 17 uker på vei :-) Har fått god oppfølging med ul i uke 8 og uke 11, deretter kontroll hos jordmor 2 uker etter og to uker etter det også. Vestlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå