MammaMarita:) Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hei hei:) Er i uke 22 og begynt å slite sikkelig m treg mage.Spiser sunt med masse frukt og grønt,fullkorn og drikker masse vann.. trener også.. men går på do sånn ca hver tredje dag..slitsomt:( noen som har noe tips??
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 har du prøvd å drikke litt biola hver dag? sliter med treg mage jeg også, men føler biola hjelper litt på!!
amy_de Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Ingers rugbrød!! Du får kjøpt det på flere bakerier. Får virkelig fart på sakene! Det garanterer jeg!
tertilus Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Kjøp laktulose på apoteket og bland det i noe flytende. Jeg drikker dette daglig.
nungo Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 En spiseskje med linfrø i frokostblandingen eller litt biola hver morgen har gjort underverker for meg. Husk bare at du må drikke enda mer vann. Jeg drikker omtrent en liter vann til frokosten.
jiha Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Vet ikke hva som kan hjelpe på, mange gode forslag her. Men vet at frukt kan være med på å lage treg mage. Druer, epler, appelsin og gulrøtter er ofte tungt for magen og fordøye så du bør begrense inntaket og ikke spise det på tom mage;) og ikke før du legger deg. God bedring=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå