Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Har tatt tester tre dager på rad nå, ingen tatt fra morgenurinen. Testene har vært svake, men det har vært hele streker.. men idag var den noe svakere enn igår..kan jeg fortsatt være gravid? noe med erfaring??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 En strek er en strek så da er du nok gravid. Jeg fikk aldri noe annet en svake streker når jeg testet positivt:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for svar Cat og gratulerer med jenta;) Sist jeg var gravid, så var testene neg, helt til en mandag jeg merket stikk nederst i maven på jobb, og testet veldig positivt etter jobb den dagen. Var hos legen uka etter, hun trodde jeg var 6 uker på vei,men UL viste at jeg da allerede var 9 uker på vei..altså var jeg 8 uker på vei før tetsen ble positiv den gangen..og det var med Qxick Respons..men den testen visre kanskje ikke svake streker..?
m@rie82 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 jeg har brukt både clear blue (CB) og quick respons (QR), men synes CB er best. sist jeg skulle teste kjøpte jeg først QR, men synes den var så vanskelig å lese av... jeg synes det så ut som at den var negativ. men så kjøpte jeg CB og begge to var positiv. får du en strek på testen, uansett svak eller sterk, så er den positiv.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Hmmm kjenner du meg eller? Kanskje du produserer litt lite av det hormonet da? Jeg testet hver dag i en uke etter at jeg skulle hatt mensen og fikk bare svake, svake tester. Husker jeg skulle på UL i uke 12 og tok en test før jeg skulle til legen og da slo den faktisk ikke ut i det hele tatt!! Da ble jeg litt svett da og tenkte jo bare SHIT, detter er sikkert bare et innbilt svangerskap!! Hehe.. men heldigvis så var det ikke det da ) Og nå har jeg en nydelig frøken på snart 1 år )
m@rie82 Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 kan tilføye at jeg har brukt Clear Blue begge gangene jeg har vært gravid, og har bare fått svake streker da.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Okey! men da er jeg nok gravid ja..tenker på det hele tiden assa, har ei tule på 10 mnd, gått på cerazette, ammer og ikke fått tilbake mensen etter fødsel..men nå som jge liksom tror jeg er gravid igjen, så er jge heelt på tuppa!!!!!! gla!! Åh, trodde det var du som nettopp hadde født en okt jente jeg..kAnskje en liknende nick her inne;) jeg er Hannahsmor-06;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Gratulerer så masse da ) Har lagt merke til nicket ditt her inne )
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Takk Takk..kjøpt en test fra kvinnekompaniet som jeg tar fra moregnurinen imorgen, så kommer jeg evt inn her og skriker ut;)
m@rie82 Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 oi så sprek du er da!! siden du fikk en jente for 10 mnd'er siden. to tette, det er jo kos. gratulerer så mye med ny graviditet!! og lykke til fremover.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for svar! ja, det høres ut som meg - svake CB tester..men streken er der!! sprek ja, hehe..har gjort det jeg kan, og når det alikevel klaffer, da er det sånn;) og klart jeg er gla!! men blir to tette, men det skal da gå bra! man må tenke positivt har jeg funnet ut..ikke bruke energien på det negative, for da har man mindre til det positive!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Kvinnekompaniets test var neg fra morgenurinen idag..hmm....!!! men denne er vel ikke så følsom som CB.. Nei, nå er det pause noen dager, så tar jeg en test til uka..om jeg ikke dør av spenning innen den tid;)
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 CB har en test som det ik viser streker på, men hvor det står gravid eller ikke gravid. der får du ganske klart svar. for det står på pakken der at om det ik kommer fram IKKE bare gravid så er man 99% sikkert gravid. jeg fikk oxo svakt X på min første CB og kjøpte en sånn med skrift i stede. har nå en kjempe god gutt på 4uker, selv med svakt X
**Frøken84** Skrevet 6. oktober 2007 #14 Skrevet 6. oktober 2007 kan ikke du ta en CB digital? så får du det svart på hvit=) lykke til
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 7. oktober 2007 #16 Skrevet 7. oktober 2007 Tok test med billigtester først og fikk svake streker. På CB fikk eg sterk strek med morgen urin og på den digitale stod det gravid. Har også en jente på 10 mnd, og har nå termin med nr 2 i mai Gleder oss
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #17 Skrevet 7. oktober 2007 Okey! har ikke tatt fra morgenurin, men gjør det imorgen..drikker veeeldig mye vann og te, så mulig urinen blir utvannet for hcg.. Me imorgen får vi se! Så gøy at du og er i samme situasjon!! var det planlagt hos deg?? Får kanksje liknende termin igjen vi da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå