Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele noen magebilder? Og gjerne si om dere venter gutt eller jente...

Jeg aner ikke hva jeg får - noen som vil tippe ut i fra magefassong?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen magebilder på profilen min, og jeg venter gutt. Er en stund siden siste bildet ble tatt da, 6 uker siden tror jeg. Synes det ser ut som en guttemage du har :)

Skrevet

Syns det ser ut som guttemage, men det sier de fleste at jeg har og:) men jeg har fått vite jente 3 ganger da!

Se bilder på siden min,,,la ut nye på ons;)

Skrevet

Bare å titte på mage bildene. Jeg venter gutt. Trykk på nicket mitt.

Skrevet

så fin oversikt med bilder - ser den liksom vokse.

Ja du har jo spiss mage - på noen av bildene hverfall:)

Skrevet

jeg har masse magebilder på siden min ;) jeg venter gutt og har skikkelig guttemage sies det:p

Skrevet

ja du har jo kanskje litt lik mage som meg...

Så fine 3d bilder:)

Skrevet

ja hvis din er gutte mage - så er vel min det også;)

Skrevet

jeg venter en jente=)har lagt ut noen bilder men d kommer snart flere bilder....er i uke 35 nå!

Skrevet

Masse fine bilder! også så gode bollekinn da:)

Skrevet

mange fine mager her!

vet ikke hva jeg får jeg heller, men får høre at jeg har gutte-mage. har bare fått magen på en måte, ikke lagt på meg noe ellers.. (ser ut som om jeg har fotball/basketball under genseren :)

hva tror dere?

Skrevet

ser jo ut som en basketball ja... Hadde det først jeg også, men nå er den mer ut på siden, så man kan se det bakfra på meg. + at jeg har lagt på meg en del andre steder også...

Skrevet

tror det bildet er ca en mnd gammelt, ENDA mer tut nå.. så nå kommer strekkmerkene også... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...