Gå til innhold

hei. disse stikkingene i magen, hvor sitter de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det sånn jevnt om under navlen? på ene eller begge sidene.. her sitter jeg å leser på bim og plutselig stikker det litt på høyre side under navlen.. kan dette skyldes noe annet? f.eks passerende luft eller tarmene som jobber bare.. ikm er neste onsdag, 10. oktober.. men jeg har ikke hatt noe symptomer, så jeg tror ikke det er baby denne mnd.. er jo bare første pp, men er nyskjerrig fordet.. takk : ) og lykke til alle andre prøvere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe så rart, for er akkruat der jeg har kjent de stikkningene og! :-)

Da jeg var gravid med snuppa så fikk jeg sånne stikninger! Og jeg fikk en svak positiv test for 5 mnd siden og da og hadde jeg en sånn stikning. Men ble dersverre bare negative tester etetr den.

Nå hadde jeg en svak positiv test for 2 dager siden, og negaiv i går...ikm i dag. har ikke fått tr enda, men hun kommer vel. Men uansett, det jeg skulle si var, i natt vpknet jeg av et sånt stikk i magen! Akkurat der! :-) Så det er jo veldig positivt! For jeg har aldri de stikkningene da jeg ikke er gravid. Men nå spørs det vel om kroppen min bare har produsert litt hcg noen dager, men at det ble nok til at jeg fikk den stikkningen...for testen var jo negativ i går, så jeg tør ikke håper lenger.

Skrevet

Guri malla...så mye skrivefeil...Beklager.

Skrevet

hehe ikke tenkt på skriverfeil, dette er ingen norskstil, dessuten taster jeg feil og dobbeltrykker her mange ganger jeg og!

hm.. ja dette er rart.. fordi det var liksom 5-10 min på ene siden, høyre.. kansje jeg bare er på symptomjakt da.. jeg håper testen din blir positv jeg, og at stikkingene betyr at du er gravid :-) vanskelig å vite altså, spes når vi ønsker det så sterkt og..

lykke til, og takk for litt hjelp..

Skrevet

Jeg har hatt stikkinger i magen nå for første gang! Har det nedenfor navlen ja, men det har variert litt hvor de kommer. Mer midt på for min del. Har lest at stikninger kan bety at livmoren utvider seg, men har også lest noen som beskriver det som at det stikker som kniver. Hos meg er de mer som nåler, eller små gnister eller noe :) Tør iikke helt håpe, men gjør det likevel ;) Så klart. Håper hver måned jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...