Gå til innhold

Noen som har greie på data her???Trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke åpnet et program her (et regnskapsprogram- VISMA) Brukte det for ca 2 uker siden, og har ikke installert noe nytt eller gjort noe med pcèn som jeg ikke har gjort før.

Det som skjer er at når jeg dobbelklikker på "symbolet" visma så skal det jo vanligvis åpne seg, men her begynner timeglasset og gå, så 3 sekunder senere så blir det borte og ingen program åpner seg..

Har prøvd å høyreklikke og åpne det der også men det går ikke det heller..

Æsj jeg har ikke greie på detta her jeg, hva kan jeg gjøre..? Litt viktig for meg dette her bruker det i skolesammenheng (NKI) og jeg skal levere inn oppgave...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å restarte maskina?

Er ofte ikke mer som skal til.

Skrevet

det går ikke under pop up da?

jeg bruker selv visma, og aldri noe problem....og lisensen din er vel heller ikke gått ut, siden du holder på med nki.

er det regnskapsskolen forresten ?? det holder jeg også på med...

Skrevet

Jada har restarta og alt..

Pop up ja det kan jeg jo sjekke ut, den lever jo sitt eget liv iblant..

Regnskapsskolen ja, og jeg har akkurat fått meg ny lisens. har bare fått lagt inn Saldobalansen, og kunder og leverandører.Det fungerte jo helt fint. Skulle begynne med bilagene nå... æsj håper jeg finner ut av dette, har ikke mye lyst til å begynne på nytt det tar jo sånn tid ): Jeg har jo tatt sikkerhetskopi da.

Men jeg kan prøve å sjekke det med pop up.. takk for tipset (=

Skrevet

åssen går det?? fikk du ordna det ??

Skrevet

hehe, nei ikke fiksa. Skjønner ikke hvordan jeg sjekker pop upe`n. men en annen ting. Vismaen min er ikke koblet opp mot nett, eller den det?!

Skrevet

litt sent, men svarer for det.

jo, visma er på nett...men ikke når du holder på å jobbe, men for å komme deg innpå må du ha nett.

erfarte det i sommer da jeg var 3 uker uten nett.

Men om du ikke får det til, så sender du en mail til veilederen din, ikke læreren, så gir de beskjed videre, så kommer folk fra visma til å ringe deg opp, og hjelpe deg til å få fiksa det igjen.

Jeg har gjort det sånn, og fått hjelp...

så lykke til...er ikke bare bare det visma programmet, blir fort kluss der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...