Gå til innhold

off, hu ene dommeren på idol

Anbefalte innlegg

Skrevet

med det korte håret.. *grøss* ser ikke ut! min mening da, ikke ment for å støte andre,måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, synes ho er kul jeg;)

Skrevet

MYE kulere i dag med ny hårfarge!!

Syns hun er knalltøff jeg, og så har hun norges vakreste dialekt:)

Skrevet

joda...er vel ok, men liker ikke musikken hennes..

og nå er jo begge øynene opperert, så vi slipper å ikke vite hvor hun ser...hehe..derfor de mørke brillene i dag, forresten..

Skrevet

mye finere med lyst hår og sideskill enn oransje hår og potteklipp da=) og de kule solbrillene hun hadde! nei syns egentlig hun er kul jeg=)

Gjest thricane
Skrevet

hehe, hun har rimelig spes stil. så et program om henne for en stund siden, og hun er ikke redd for å prøve ting. men det er kanskje noe av det som gjør henne litt kul egentlig. hun kan faktisk se både pen og søt ut, tro det:)

Skrevet

Hun er morsom og hun TØR å være annerledes. Er glad hun har fått fiksa blikket sitt da, tror ansiktet hennes kommer med til sin rett nå. Hun er jo en pen jente, men det kan være vanskelig å se forbi de skjeve øynene og den noget ukledelige sveisen hun har nå :) Liker henne jeg :)

Skrevet

Likte henne ikke i begynnelsen .., men sett mye mer av henne nå og damen er knalltøff...;o

Er det noen i det dommerpanelet jeg skulle tatt en tur ut på byen med, og hatt det moro med er det surferosa dama.. he he...;o

Skrevet

Hun er KUL! Selv om det ene øyet er på vei ut av huet hennes. Men idag har hun jo solbriller på seg, så vi ser det jo ikke =)

Men hun er dritkul!

Skrevet

Jeg synes hun er kul - artig dame :o)

Skrevet

Siden jeg så henne for første gang for mange år siden, har jeg syns hun har vært kjempekul:) Er tøff og sier hva hun mener! Bryr seg ikke om hva andre mener om henne.. :)

Skrevet

Hun er bare helt rå!!

Skrevet

Nei, hun irriterer meg. Skal være så krampaktig kul hele tiden.

grrrrrr.......

Skrevet

Ho er jo bare helt konge da:D Digger den dama, tør virkelig å være seg selv:D

Skrevet

Synes også hun er dødsrå :o)

Skrevet

om hun er kul vet jeg ikke, visste ikke hvem hun var før dere skrev det nå. har ikke fulgt meg på idol før i dag. det er bare utseende som "tar" meg. da jeg så reklamen med den gule potteklippen , hadde ikke ord for hvor grusomt det så ut nei. men men, vi kan ikke alle like det samme

Skrevet

Likte henne ikke begynneslen.. Men nå digger jeg henne!

Hun er faktisk rå og sier det hun mener, tør å være den hun er. +++

Liker henne nå, men det tok tre-fire program å like henne :)

Skrevet

Hun er seg selv, og det synes jeg er bra.

Leste at solbrillene hennes skulle beskytte mot scenelyset, siden hun nettopp har tatt operasjon mot "skjeling"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...