Lillemor te to tette Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 det er rart å være her på 3. trimester der det mye handler om fødsel og frustrasjon over å gå på overtid... jeg har enda 79 dager igjen og det er lenge det.... så jeg tenker at jeg har god god tid, til å kjøpe, rydde, vaske, vokse, lage jul i huset, bake julekaker, være sosial med venner osv... Og så kommer jeg inn hit og blir minnet på at jeg faktisk er i tredje trimester. Men det går vel greit for det. lykke til alle dere som snart sikter mot føden, og nyt resten av svangerskapet dere som har like lenge igjen som meg :-) Ha en fin helg :-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, jeg har 80 dager igjen og føler også at det er en øliten stund igjen men føler at tiden går så fort at jeg tenker mye på fødsel nå og på tiden når babyen kommer. Pga av sterk bekkenløsning og gallestein så tar jeg det veldig ed ro, vil så gjerne gjøre så mye men det er ikke alltid kroppen tillater det. Så jeg prøver å nyte tiden fremover:)
"gullet" Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 så kjekt og se at flere tenker som meg :-) Jeg har omtrent 70 dager igjenn, dette fordi jeg skal ta keisersnitt. Så det er litt ekstra planleggging... Føler at alt er mer virkelig nå som det nærmer seg
Anele&Solstråla Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har 29 dager igjen...og husker når jeg kom hit til 3.tri at det var litt kjedelig...alt var om modning, fødsler osv... Men fint dere finner hverandre:) God helg:)
metteflette Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har også nøyaktig to måneder til termin idag, og kjenner at det kan fort bli litt for lite tid egentlig... Har to barn fra før, begge fyller år nå innen termindato og så er det halloween 31/10, så skal julegaver kjøpes inn og noen må sendes, julekort må lages ferdig, kalendergaver til ungene må være ferdig, vi må rydde ferdig kjeller og lage gjesterom, pusse ferdig gangen og soverommet vårt etc, vi må kjøpe kommode til nye babyen, hente senga , kjøpe madrass, finne frem babyklærne og se om vi trenger noe der... Phuu, kjenner det er godt det er en liten stund til termin ja;)
Niem og Patrick Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe, samme her. Jeg har 77 dager igjen, og tenker mer på bursdager, julegaver, jul og babyshopping en på forestående fødsel.. Heldigvis er det en stund igjen til jul
Lillemor te to tette Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2007 her kommer det til å bli juleforberedelser i lange baner fremover nå, og venner og kjente smiler overbærende når jeg ringer og lurer på hva de ønsker seg til jul :-) godt det er en stund til ja, det er mye som skal ordnes, og det er i grunnen ikke så verst å være i shoppemodus heller enn å tenke på fødsel :-) Og så er det jo så koselig når man enda ikke er blitt for stor og tung, og med alle de koselige sparkene... ha en fin lørdag :-)
Adriansmor med tulla Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Har termin 10 desember og syns det er leeeeeeeeeeenge til... kroppen føles tung og magen stor...klage klage hehehe
Lillemor te to tette Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2007 he he, noen må jo gjøre det også :-) det er lov det :-) har det sånn noen dager, men i dag pynta jeg meg og dro til byen, og fikk mange herlige komplimenter.... da er det jo ikke så verst å være "litt" større enn vanlig... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå