beibiboom Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 er det bare meg som synes disse "lekker"? ungen er jo helt våt etter VELDIG kort tid! Er det på tide å gå opp en str kanskje?? hun veier ikke 5 kg ennå, så jeg trode de skulle holde?
Alba44 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Opplevde det sjelden da lillegutt brukte mini, men sikkert greit at du går opp en str og prøver midi.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 om du bruker bleier som er for små så er det stor sjans for at de lekker. Bruker alltid en størrelse større en kg han er:)
Lillegullet130707 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hei, har hatt samme problem og gikk over til pampers (active fit), lekker ikke nå. Har snakket med en helsesøster hos libero, hun sier at det kan hjelpe å ha bleien høyere fremme enn bak og feste teipene oppover og ikke rett frem - hehe, må ta utdanning for å sette på en bleie liksom! ;-) Lykke til! P.S. Har du jente ville jeg gått over til pampers - de sier at de passer bedre for jenter!
1jente2gutter Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Du bør ikke gå rett etter kg på pakken siden barna er ganske så forskjellige både på hvor mye de tisser og hvordan de er rundt magen/hoftene.Jeg byttet fra 3-5 kg til det neste da gutten min var 3,5-4 kg,er jo bedre de er litt store.På up an go fra 7 kg ser du lett at babyeb må ha større str når den får merker etter bleien på magen. Det er og babyer som passer best til libero mens andre til pampers. Har selv brukt pampers til både gutten og jenta mi til da de var ca 5-6 kg(da var disse best)men gikk over til libero etter det for da var de best til barna mine Du må bare prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå