lifa og Eline Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Skulle sende melding til deg men får ikke gjort det. Er innboksen din full? min oppdaget jeg plutselig i dag at var full så jeg måtte slette innleggene.
Tre små & mammaen Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 hehe ja min var nok også full... Prøvde og å sende til deg.. fnis, men da er da det oppklart. Innboksen er tømt og klar til nye pm :-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå