Stich Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skal ha tr på mandag, men utålmodig som jeg er så klarer jeg ikke vente med å teste, har lyst til å teste i morgen, men er det for tidlig? Burdet jeg vente til søndag???
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 du kan jo teste når du vil men det spørs jo om den blir positiv hvis det er bebbi før el etter ikm.. det er jo litt varierende tror jeg.. men skjønner godt at det er vanskelig å vente altså.. masse lykke til
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 jeg er 4 dager over ikm....og tester fortsatt negativt da....men det er veldig forskjell fra person til person....og jeg vet jo ikke om jeg er gravid heller da. Masse lykke til
bittelill Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 CB skal jo være ganske sikker 3 dager FØR ikm, så du kan jo godt teste. Meeeeen du vet jo fordeler/ulemper som at tidlig test som er negativ kan gi unødige depresjoner samt mer utålmodighet Hehehe jeg hadde sikkert ikke klart å la være, men det er så. Hvis du har billige tester må du i alle fall teste - hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå