Mamma2OO5 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Da jeg var blitt gravid så fikk jeg beskjed om å komme til ul i uke 6, for det er da hjertet begynner å slå. Men når jeg er i uke 6 så er jo fosteret i uke 4. Nå er jeg i uke 16, men fosteret er nå i uke 14..
Synne&TheTerminator Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Står i sv boken at hjertet pumper veske i de første uklene, men i uke 6 begynner det å pumpe ekte blod... å da er fosteret i uke 4..
Mamma2OO5 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Men om man er på ul tidligere enn når mamma er i uke 6 kan man ikke se det slå. Derfor skal man komme etter uke 6 på tidlig ul. (har hatt en del av dem for å si det sånn...;o))
Northernlights Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg var i uke 6 når jeg hadde min føste UL,og hjertet slo godt allerede. Så ikke mye,men det var tydelig et foster med et bankende hjerte. (har tidligere hatt SA,og var høyrisiko pga alder,så de ga meg tidlig UL) Så kjønnet i uke 10.(utvidet ul)
Mamma2OO5 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Samme som meg, jeg var også i uke 6 dag jeg så fosterets hjerte banke.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå