Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 var da så stilt her?? kanskje det er julemasipan smaking på gang?? jaja,jeg tassler tilbake til stolen jeg da =) ha en fin kveld,hvis jeg ikke ser dere senere da ;o)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Neida ikke slokna jeg;-) Nyheter i bakgrunnen....... Ellers veldig forkjølet, og tester det beste som ikke hjelper-cognac i kaffen...hehe...;-)
Karomamma Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Å neida Vi har vært og spist middag på restaurant (eller jestujang som det heter her...). Syklet en tur direkte fra barnehagen, møtte venner og har kost oss i flere timer med middag og is! Veldig koselig! Det var ei trøtt snuppa som kubba litt over åtte. Blir nok ikke noe kvelds/nattevandring i kveld, he he... Men du har litt rett, da. Papsen og jeg ligger strak ut i hver vår retning med TVen på...
Reveenka Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Har gjester, vi - så i anstendighetens navn kan jeg ikke dibbe mens de er her, det hadde nok tatt seg litt rart ut... Men nå er jeg her - først oppe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå