Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Nøyaktig HVA mener du jeg burde gjort i din situasjon? du som mener at alle situasjoner kan løses så lenge man beholder barnet... du svarte ikke på det siste jeg skrev om min situasjon, så nå er jeg nyskjerrig her! kom igjen, kom med den perfekte løsningen så jeg kan anbefale den til alle andre som ender opp i min situasjon!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Da du fant ut at du var blitt gravid, skulle du tatt med deg en bag med klær og reist til moren din eller noen du kjenner og fortalt hele historien. å skulle du kontaktet sosialkontoret og trygdekontoret for støtte og penger og kanskje en psykolog å prate med ettersom du helt sikkert har hatt det helt jævli i forholdet du hadde....Kutett al kontakt med eksen, anmeldt han for trakassering hvis han oppsøke deg osv.
Guttemamman:-) Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Håper virkelig hun i så fall ikke hadde møtt en psykolog med slike holdninger som du har da!!!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 så enkelt er det nok ikke 1) når du hver dag blir fortalt at du ikke er verdt en dritt, tror du på det tilslutt. og du klarer ikke med din villeste fantasi se for deg at noen gidder å hjelpe deg 2)når skulle jeg pakket baggen og stukket? han overvåket meg døgnet rundt på den tiden. vi gikk i klasse sammen, bodde sammen. vi var sammen 24/7. og han låste døra med nøkkel jeg ikke hadde tilgang på.fikk ikke snakket med andre før jeg begynte i jobb for å forsørge ham, der jeg møtte samboeren min. 3)etterhvert blir man faktisk avhengig av denne personen, fordi man ikke har noen andre, og ikke tror man fortjener annet. bedre å være sammen og ha det jævlig, enn å være helt alene i hele verden. 4)Min mor ønsket også at jeg skulle ta abort. eller, hun sa jeg SKULLE ta abort 5)Vi bodde i en liten bygd og jeg gikk på skole. Min mor bodde to timer unna. Utenom mine foreldre hadde jeg INGEN. 6)jeg hadde ikke penger. Alle pengene våre kontrollerte han, slik at jeg ikke skulle få muligheten til å stikke av. 7)Sosialkontoret stenger 3. skolen var ferdig kvart på 4. hadde jeg forsvunnet fra skolen hadde han kommet etter meg. 8)Politiet hadde åpningstid et par timer i uken (liten bygd). Han hadde fått det med seg om jeg hadde gått der. de var også bare åpen i skoletiden. so on and on and on and on...
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Kan bare signere noe av det Sauen har skrevet her. Har selv vært i voldelig forhold, og vært utsatt for psykisk press og misshandling. Du har ikke krefter til å dra deg vekk alene. Det er akkurat som Sauen sier, du tror ikke du er verdt noe til slutt, at du ikke klarer noe som helst. Det er umulig å sette seg inn i en slik situasjon uten å ha vært der. I teori ser det meste greit å lett ut, men praksisen er ikke like enkel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå