nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har hatt ca 10 min i mellom det jeg tror kan være rier, med varighet på ca 60 sek. det er litt vont og det tar tak foran og i ryggen.. jeg klarer å prate med det er ikke behagelig.. hvordan skal jeg vite om dette er rier da?
Brummeline3barnsmor Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hvis de blir tettere å ikke gir seg er det nok rier :-)
gla_mamma Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 hvis de fortsetter, og gjør såpas vondt etterhvert at du må stoppe opp hva du enn gjør pga smerter rett og slett,da er det rier.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Slik gikk jeg også siste tiden før jeg fødte jr. Hver sammentrekning og lille smerte i magen; "er dette en rie mon tro?!". Men du skjønner det godt når det er en rie, og det du har kan godt være starten. Som de andre skriver så vil en rie etterhvert bli så ubehagelig og smertefull at du ikke greier å snakke,men må stoppe og lene deg mot noe. Lykke til!
velsignet med to Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Oi skal du føde ikveld du da?! Jeg vil også!!! Lykke til hvis det virkelig er fødsel på gang!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Dette er nok starten... Lykke til med fortsettelsen ;o)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Nå må du holde oss oppdatert her. Noen forandring?
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 For å si det sånn.... kynnere varer ikke i 60 sek. SÅ GRATULERER !
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2007 oh herreguuuuuuuuuuud det er nok rier ja.. de har blitt mer smertefulle og kommer hver 10. min. men nå varer de ikke så lenge lenger,, kansje 20 sek. dette går man og venter på i 9 mnd og s¨å er man ikke helt klar når det skjer!!! 2 uker til termin så var ikke innstilt.. når skal jeg ringe egentlig
Staark Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Innbiller meg at jeg har hørt at man ringer til føden når det er 5min mellom riene. Lykke til med fødselen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå