nurkimagen.com Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Først av alt; jeg er også i mot retten til selvbestemt abort, og deler din oppfatning om at liv er liv, uansett om det er inni magen eller utenfor. Likevel; skjønner du ikke at du ikke får gehør i DET HELE tatt med de holdningene dine? Du viser jo NULL respekt overfor de kvinnene som har vært i vanskelige situasjoner. (ok, noen ganger virker det ut som om det er for lett å ta abort, men det er ikke poenget her). Kan du ikke spare oss for å rakke ned på menneskene? Da er det myyye bedre at du holder det for deg selv. Skjerp deg!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg HAR null respekt for kvinnene som har tatt abort!!!! Helt seriøst...jeg klarer rett og slett ikke å respektere det!!
nurkimagen.com Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 En ting er å respektere handlingen, men personen bak handlingen da? Det går da an å "holde seg på matta" å behandle andre mennesker med respekt? Etikk??
nurkimagen.com Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 hva med tilfeller der kvinner blir gravid etter voldtekt da, respekter du ikke kvinnen der heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå