Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 tror jeg logger av i håp og tro at hu er long gone senere i kveld.. !! neffie : tror du har glemt pilla di som jeg sa til deg istad.. løp! Greit nok at du er imot abort men skape sånn kvalmete stemning er bare grenseløst barnslig :/ natta til deg..
Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Det er den eimen hun drar med seg som gjør det.
NoDoubt Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Sånn blir det alltid de få gangene hun detter innom her. Og av en eller annen grunn så viser hun seg bare når hun kan spy ut kommentarer om abort!!
*Lissi* Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke giddet å gå inn på innleggene hennes. Hun er nok ute etter å provosere.......noe som er enkelt å klare her inne. Folk burde heller bare overse henne, isteden for å slenge ufine kommentarer tilbake.
lenej :o) Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 bare å la være å trykke innpå de trådene hennes, å la være å svare henne. OG skrive egne innlegg til henne.. herregud, er jo bare en som driver å har det "gøy" med seg selv med å plage oss.. ikke no å bry seg om.. jenter, dere må lære dere " å gje faen!!"
* 5 om dagen * Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 ikkke rart ho holder på å være her, så mye oppmerksomhet ho får.... ho slutter ikke før alle lar være å bry seg, så det er egentlig vi som bestemmer....
übermamma *5 pp* Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 så sant så sant. Er jo bare å overse totalt, helt ærlig så er innleggene hennes helt ikke eksisterende for meg, hun er så påtatt og bare vil provosere,at hun mister all kraft og posisjon hun faller for sitt eget krutt. men for all del hun må da få lov til å fylle lørdagene sine med noe hun også..men for min del kunne jeg ikke brydd meg mindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå