Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, jeg var nå innom shoppingsenteret, og følte en sterkt dragning mot noen babybutikker.... ble jo selvsagt til at jeg kjøpte noen plagg.. IGJEN! Når jeg nå kom hjem, så tok jeg frem alt jeg har, og her er en oversikt (Hold dere godt fast, jenter!) Mye er kjøpt til meg selv med tanke på en liten minime som en dag forhåpetnligvis kommer, mens noe (især det som ikke er kjønnsnøytralt, ble kjøpt mtp gave, men jeg ombestemte meg) Alt som jeg nå ramser opp, er i kjønnsnøytrale farger så kan brukes til både gutt og jente! Jeg tenker jo praktisk også da! Haha. Jeg advarer dere igjen: INE er egentlig ikke gal, bare gelder seg veldig til mannen sier: Jeg vil ha barn med deg! Str 50: 1 olabukse 1 hvit body 1 grønn/hvit stripete body 2 par sokker str 1-4 mnd 1 body med bamser på Str 56: 1 beige snekkerbukse med et lite bamsemotiv foran på brystet 1 hvitt sett fra HM, mykt og deilig! Mønster på baksiden av hettejakken Str 62: 1 nyyydelig genser med noen dyr på forsiden og tekst bakpå: Where`s my toys? 1 mønsret body 1 mønstret body til 1 cardigan 3 sparkebukser Str 68: 1 sparkebukse med bamse på Ellers: 1 hvitt helseteppe 1 sengesett (hvitt med blonder) 2 søte beige/hvite smekker med tekst: skatt og en annen: familiens sjarmtroll. Alt som jeg hittil har ramset opp, er som sagt kjønnsnøytralt i beige/hvitt/bamsemotiv etc. Å som jeg gleder meg til å vise det til min kjære en dag! Hehe, hadde han sett det nå ville han vel fått sjokk, men det står bare innpå kontoret mitt oppi en pose haha Følgende har jeg, kjøpt mtp gaver, og derfor kjønnsbestemt; mulig det blir gaver ettergvert også, jeg får se! 1 rosa sengesett Dahle 1 blått sengesett Dahle str 56: 1 body med båter/fly på str 56: rosa/hvit stripete sparkedress, utrolig myyyyk og god! str 62: cardigan til jente, veldig nydelig! 1 stelleteppe med prinsessekroner på Jaja, jeg er iallefall forberedt når den tid kommer! Og hvis jeg bare fortsetter å handle litt til, så vil jo lille vennen ha massevis av stæsj når h*n kommer til verden. Spurte min kjære i sted om han hadde lest linken jeg sendte, men nei, det hadde han ikke. Typisk. Jeg som har ventet på at han skulle bringe frem temaet på banen... så sa jeg: jaja, jeg gidder ikke si hva den handlet om engang, for da blir du bare sur... Så sa han:er det om mannens sædkvalitet eller om alderen på foreldre øker stadig eller noe i den dur... Jeg sa ingenting, og sa at han fikk lese linken. Hehe. Jeg håper håper håper håper håper at han vil bli klar rimelig snart, men tviler tviler tviler på det! Jeg har så lyst til å skape min egen lille familie, og at min kjære sier til meg: Ine, skal vi lage barn? Men jenter, jeg er ved godt mot, altså! Nå har jeg begynt med folat forresten, tatt i hele tre dager nå haha! Og så er jeg i gang med trening, da! Nå er det ramme alvor! Men jeg håper han er litt mer klar nå enn for et halvt år siden! Og så har jeg nesten bestemt meg for å skrive bok! Iallefall når jeg får tid. Kanskje etter jul? Den må hete: Bare Ine vil ha barn! Jeg skal skrive om dere og om forumet her blant annet! Må forhøre meg med noen forlag om de er interessert først! Men det blir vel med tanken det prosjektet der også.... Tenk om boka kunne ende med: Det er ikke bare Ine som vil ha barn lenger! Klem til alle!
-Mariposa- Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Oi, du er gæærn du... Jeg har ikke særlig mye sånt. Et par gode tøfler jeg fant på et loppemarked en gang, str 3 år ca, og en Jon Blund leke fra Praha. Det er vel egentlig det. Orker ikke begynne med å kjøpe noe for da setter nok hormonene i gang, så har vi det gående *sukk* Men jeg gleder meg veldig til jeg blir gravid, DA skal jeg kose meg med å gå i butikker og kjøpe klær. Men... erfaring (fra andre) tilsier at man får sinnsykt mye klær i gaver fra folk. Så egentlig er det litt "bortkasta". Men veldig koselig da....
jinta86 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 hey ine.. du er ikke aleine om og være bebysyk.. hehe jeg og har noen klær her hjemme ikke masse men litt hehe har gitt bort en del i gaver men er tre ting jeg ikke klarer og gi fra meg det er en stk dreass i 74 er med fly på en stk lilla sparkebukse med skjorte til med en bamse på og en stk pledd med skilpade på... og har så lyst og kjøpe mere.... jeg blir snart gal men ikke for gal hehe klem god helg
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg vet; jeg er gal, haha! Søsknene til sambo har jo en del utstyr... en av søsknene hans er iallefall ferdig med spedbarnstiden, men jeg lurer på (men tviler veldig) om den andre er ferdig. De har små på 1,5 og 3,5 år... virker som om de har mer enn nok med de to de har. De har to jenter da, så hadde jo vært praktisk: da kunne vi arvet/kjøpt litt fra de... men de er så egoistiske og gniene, at jeg tror ikke vi hadde fått noen ting. Kan jo skjønne hvis de ikke er ferdige med den tiden selv, men de er noget spesielle kan man si. Men slapp av jenter; jeg venter med å kjøpe vogn, seng og stellebord! Hahahahahahaha
-Mariposa- Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Søstra mi har spart en del ting til meg. Hun har gutt på 4 år og skal nok ikke ha noen flere... Søstrene til sambo skal enten ikke ha barn eller så tar det nok kanskje noen år før hun ene skal ha. Jeg tipper at når vi har kjøpt oss leilighet og jeg klarer å se for meg barnerommet litt bedre, da tipper jeg at kløen etter å kjøpe klær blir sterkere. Kanskje jeg blir som hun Helene på nrk nett-tv:) Men akkurat nå har vi så liten plass at jeg ikke har plass til mine egne klær engang...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Hihi. Det er ikke bare deg, Ine. Jeg har hndlet babytøy og annet fra jeg var 16 (!) Kjøpt på loppemarked når jeg har kommer over fine ting. Ullboduer, noe hjemmestrikket, nye ting, praktiske ting, og en vanvittig fin, splitter ny saueskinnspose. Noen knallflote leker. Skulle ikke ha barn da, hadde ingen planer om det, men når den tid kom skulle jeg være klar. Nå er den tiden kommet. hihi. Dette var litt flaut å innrømme. Velger å være anonym, jeg. : ) Lykke til med å overbevise mannen, Ine.
jenta fra havet Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 hihi:) det er veeeldig kos å gå å se på babyklær!!! Har bare en liten solhatt i beige som jeg kjøpte som gave, men så ble den liggende på boden i stedet.. Tror ikke sambo har sett den.. Jeg tør ikke handle før det er en realitet.. Har ikke noe eget kontor å hjemme det på! hihi Men jeg går gjerne innom baby/barne avdelingen når jeg er på shopping..! Det er jo så mye fiiiint! *:) smile :) ved tanken* Lykke til videre BareIne! - med boka og..! Den kunne jo slutte med, "og nå er BarIne ikke BareEn men To..."
jinta86 Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 å herregud nå er det nesten sånn att jeg angrer på og ha gitt bort ting her hehe hadde jeg bare spart det og det hadde hatt en del da jeg og haha. men har jo sikker tmulighet og handle nyt med tiden haha
smeltpåtjukkaigjen Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 hehe.. dette er trøstelesning.. veldig morsomt!!; ) Jeg har heller ikke noe sted å gjemme det, og mannen ville nok ha satt en stopper for innkjøpene. men skal bli gøy hvis den dagen kommer, da skal jeg nok ta dere igjen på utstyr og babyklær! Og når det gjelder diagnosen, jeg kan sette den diagnosen på meg selv uten prob. Og jeg som hadde en så sår krangel med mannen at jeg sa at jeg ikke skulle nevne det igjen på et halvt år, har vel tatt det opp daglig likevel. Og ender stort sett hele tida i krangler, og meg som går gråtende i seng.. *Sipper* :S
jinta86 Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 jeg fikk for noen år siden ett nattbord med dype skuffer i og den ene skuffen er aleredefull både med klær bøker og brosjyrer og jo smuker har tre stykker hehe og noen bleier og en cd... oj hadde vist endel alikevel jeg ja hehe oups glad ikke sambo har sett i den enda ja...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg føler meg så rolig og avbalansert når jeg kikekr på søte små plagg... det blir på en måte å koble av for meg på! Må snart slutte med dette, er jo helt sykt haha! Igrunn så er det ikke det heller, for jeg vil jo mest sannsynlig få bruk for klærne en vakker dag! Og jeg vet at jeg hadde angret om ikke jeg hadde kjøpt det, for da hadde jeg tenkt og tenkt på den søte bodyen med det myke stoffet... hihi Jeg gleder meg veldig til min kjære kan være med! Og når jeg kan kjøpe tøy og utstyr til en liten han eller en hun... Godt å lese at det er flere enn meg med samme interesse! Wow, jeg er så glad for at jeg har dere, jenter!
stinemor87 Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Morsomt at det er noen som er et lite hakk værre enn meg da.. hehe.. Jeg har bare nesten kjøpt ting, men tror at samboeren hadde blitt gal hvis jeg hadde kommet hjem med babyklør.. Han synes jeg maser sånn, men jeg har virkelig lyst på barn og han vil bare vente hele tiden. Han har sagt at om ett til to år så kan det hende det passer. Da er jo nesten 32.. jaja.. Har ei venninne som er gravid, begynner å få mage, huff så misunnelig på magen.. Jeg vil å ha, jeg gleder meg nesten til fødselen også.. Dessuten har jeg blitt filletante til to nydelige tvillinggutter og jeg har så lyst til å låne den ene littegranne.. Gleder meg ¨så utrolig til å gå med mage, ha en samboer som gleder seg like mye som meg og en liten god baby.. Håper du snart får en liten en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå