Gå til innhold

Har vi alt til Taco da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage taco til 22 stykk i morgen og antar folk har ulik smak, så spør her for å se om jeg har glemt noe :-)

Vi har:

Kjøttdeig

Tacopulver

Taco/salsa saus

Tortillalefser

Taco tubs

Nacho Chips

Ost

Mais

Issalat

Løk

Agurk

Tomat

Reddiker

Rømme

Annanas

Er det noen som savner noe vesentlig fra det dere pleier å spise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo glemt det viktigste:

Guacomole!!!!

(ikke bruk de boksene som er på butikken, men om du ikke lager fra bunnen så bruk de posene hvor du kun blander avocado og krydder, der er supre.. )

Skrevet

Guacalamole! ( Vanskelig å skrive )

Ostesaus !

De posene med snacks fra Santa Maria med fekss. sweet chilie er gode.

Skrevet

Guacamole!

Lett å lage selv. Mos avocado, ha opp i litt rømme, litt salt og en dæsj med pepper, noen dråper sitron eller limesaft. Smak til:)

Skrevet

Guacalamole? Hva i alle verdens dager er det? Eller jo, er det sånt grønt gørr? Pleier virkelig folk å spise det til taco? Kan man få kjøpt ferdiblandinger da?

Skrevet

Ikke kjøp den ferdigelagde, den smaker dritt.

Kjøp masse modne avocadoer og santamaria guacemolemix, 2 avocado pr pose. Kjempe enkelt og uunværelig til taco!

Skrevet

Guacamole er ikke vanskelig å lage da;

Vil du ha frem avocado smaken, bruker du mindre rømme...

Men kan beregne en ca. 3-4 avocadoer og en boks rømme f.eks... (spørs hvor mange du skal lage til...) bland sammen (mos avocado...) ha oppi hvitløk etter smak (1,2,3 fedd - alt ettersom...) også ca. en halv sitron (eller det kan smakes til...)

Skrevet

Takk for tips, men jeg tro ikke de selger advokadoer på butikken her (er bare en bitte liten nærbutikk) og synes det er vrient å skulle lage noe jeg ikke liker selv, kan jo ikke smake til eller noe. Får krysse fingrene for at ingen savner det så veldig mye da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...