Dozer Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Har kjøpt et leke-kjøkken til henne, men nå så jeg plutselig at det er fra 3år og oppover. Er det noen her som har 2 åringer som har kjøkken og bruker det eller burde jeg bytte det i noe annet?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har lekekjøkken til mi. Er 22 mnd.
Gravenstein Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Snuppa mi fikk lekekjøkken til 2-årsdagen, kjempepopulært - er i daglig bruk fortsatt. Men det var altså merket fra 2 år og oppover.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Fikk kjøkken til 2 års dagen her også. Kjempe populært. Enda mer populært nå når hun nærmer seg 3.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 jenta mi har også lekekjøkken merka fra 3år.. hun fikk det rett før 2årsdagen... det blir ikke så mye brukt nå... men inni mellom er hun der å lager mat eller middag til meg.. i barnehagen er hun jente med stor J. og lager "mat" til hele avdelingen.. så hun har slutta å leke med det hjemme siden de også har det i barnehagen
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Kan fint gi det nå. Gutten vår fikk det til jul like før han ble to år. Står jo tre år på nesten alle lekene han har fått det siste året, er vel bare produsenten som garderer seg. Står tre år på togbanen fra brio også, den har han lekt med lenge.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Vi kjøpte huskestativ med sklie og lekehus til jenta vår på 2 års dagen..D falt veldig i smak;) Men hun har lekekjøkken også og leker mye med det også. D at d står fra 3 år og oppover er bare fordi produsenten skal forsikre seg vist d er noen små deler vil jeg tro..Overdriver "aldersgrensen" litt;o) Det faller nok i smak det;)
lowe Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Snuppa vår fikk lekekjøkken til jul. Da var hun 16 mnd. Det har vært kjempepopulært hele tiden. Vi får "servert" kaffe,saft og mat:)
*Ulrikke* Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Vi tok fram lekekjøkkenet etter storesøsteren i vinter en gang. Da var hun vel maks 15 mnd. Stor suksess. Er definitivt ikke for tidlig til 2-årsdagen!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Jenta mi var rundt 18 mnd da hun fikk Fisher Price lekekjøkken (tror det heter det. Eller bare Fisher? Husker ikke helt). Det var stor suksess. Tror det også var merket fra 3 år og oppover. Høres ut som en fin gave!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå