Calex Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Var helt sikker på at jeg kjennte ett fyrverkeri der nede idag... men har ikke vert før, å ikke siden...
LegallyBlond Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Da jeg var på ordinær UL med førstemann sa jordmor at hun opplevde at kvinner kjente liv fra uke 12, så er godt mulig det var babyen du kjente! Tok seg vel en skikkelig runde der inne da =) Kos er det iallefall å kjenne liv!
Kristine :-) Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg kjente liv i fra uke 13 med andremann men ikke daglig.
Calex Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Åh, men da var det sikkert d jeg kjennte... -D var så artig å spesiellt at jeg måtte gråte en skvett....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Kjente liv fra uke 12-13 med nr 2 jeg også =)
Calex Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Dette er nr 1 hos meg da:/ -er det unormalt?????
Northernlights Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg kjente han sparke i uke 12,så det er ikke umulig. Man kjenner jo ikke at den sparker mot livmorveggen,men man kjenner likevel bevegelsene. Alltid koselig å kjenne liv =o) Det er forskjellig når man kan kjenne det.
haater husarbeid Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Første gang jeg kjente liv med nr to, var i uke 13 altså.....
Smellt P. Tjukka Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg kjente liv i uke 12 med nr 2 , i uke 16 med nr 1 ! Så det kan godt være babyen du kjente ;-
Calex Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2007 Gud så spennende... Men hvor lang tid kan d ta før jeg kjenner det igjen?
grå :) Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 vanskelig å si nøyaktig, men er det ikke rundt uke 20 man regner med at de aller fleste kjenner mer eller mindre jevnlig bevegelse tro. noen unger sparker mer enn andre også så veldig vanskelig å si.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 jeg kjente liv i uke 14 med FØRSTEMANN jeg...Tro d den som vil...D kjentest ut som et hjerte som slo syntes jeg.Jordmora sa d godt var mulig.D er slik d kan kjennest ut første gangen sa hun.Moren min trodde også på meg.Min lillebror begynte å sparke i uke 12.Men d var hennes 4.Da hun var 16 uker på vei,snudde han seg inni magen så d vistes utenpå,sa hun.Jeg vet ikke om hun overdrev,men d tviler jeg på..Han var HYPER da han var liten!
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg kjente jenta mi når ho var 13 uker, akkurat som en liten sommerfugl, men det var bare den ene gangen. etter det kjente jeg ikke noe før i uke 20 tror jeg...
Calex Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. oktober 2007 Ok, så da skal jeg ikke regne med å kjenne noe igjen på en stund... Synes magen min har begynnt å vokse så fort i det sist... Er bare jeg som kan se det når jeg ligger for etter en gbp opr har jeg masse laushud... Men når kan jeg regne med at det begynner å vises orntlig??? -Gleder meg sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå