Gå til innhold

Ignorer alle innlegg fra Neffi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok like greit det ja, enkelte skulle bare ha vært en klatt på lakenet...

Skrevet

Tror du virkelig Spetakkel at de har pcer stående til bruk på lukket avdeling??? Hvor dum er du egentlig??

Skrevet

Du har jo åpenbart sneket deg unna. Lenge siden sist du var her...

Jeg er absolutt ikke dum sammenlignet med deg ;-)

Skrevet

haha ;o) ett eller annet sted er personen, blir nesten paranoid :P stakkars menneske..får egentlig vondt av hu..

jeg er imot abort men det er jo måte på hvor stygg man skal være.. jeg dømmer IKKE de som har tatt det!

Skrevet

Sneket meg unna??? På lukket avdeling?? Lykke til!!!

Der blir du som regel fotfulgt så ingen uligheter til å få snket deg unna....Har vært i praksis på lukket avdeling....

Skrevet

signerer denne..

makan til kjerring skal man lete lenge etter..

Skrevet

Hehe.....jada neffi, det er HELT sikkert _praksis_ som gjør at du har peiling på hvordan ting foregår på lukket avdeling..........

Skrevet

Er Neffi her fremdeles ;-)

Skrevet

Verste er at jeg blir såret og!!

Men helt ærlig er det heller hun OG ikke jeg som har et problem!

Skrevet

uff tenk deg tanken at du skal ta abort og møter neffi......må jo være det verste med hele inngrepet. Tragisk personlighet.....patetiske holdninger.....og bitchy fremtoning....hmmm skal se om jeg finner noen positive sider også langt nede i skuffen.

Skrevet

Eh ja...i praksis, utplassert når man er sykepleierstudent...

Skrevet

Det er vel helt ærlig ingen her inne som tror du er sykepleierstudent...

Det er oppe i hodet ditt som alt annet.

Skrevet

Slapp av... du kommer aldri til å møte meg når du skal ta abort...

Komer aldri til å jobbe på slike steder + at man har rett til å resevere seg mot abortinngrep dersom man er imot abort....

Så bare slapp helt av...

Skrevet

3-4% av pasientene blir i alle fall fotfulgt. (nasjonale tall fra SINTEF og 10 års erfaring fra akuttpost) Mulig de fulgte etter DEG da....

Jeg har faktisk opplevd å måtte tvangsinnlegge en av spl studentene våre (helt sant).... så bare vent!

Skrevet

Mener hun var her inne for to -tre år siden også !

Skrevet

Tror du virkeligikke det Spetakkel? Hvordan kan jeg bevise det for deg??

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

nei men du kan jo starte trend her! DU kan jo stille deg opp utenfor med plakater og det hele

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke du klarer for jeg er 100% overbevist om at du er et alvorlig psykiatrisk tilfelle...

Skrevet

Da tar du faktisk veldig, veldig feil....jaja...samme det...jeg vet ihvertfall at det er sant...så da driter jeg vel egentlig i om du tror det eller ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...