tvkrus Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har en fosterbror som bor i usa men mista kontakt med han jeg vet gjenom andre at han måte flytte etter "katrarina" jeg har prøvd å søke etter han internett ,men jeg er så ikke så god engelsk . Men går det ann å etterlyse han i aviser? er det noen som vet hvordan jeg kan gå fram?
Kirsebæra Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Nå er ikke jeg fra usa da, men om du går inn på denne siden http://mediavejviseren.dk/aviser/amerikanske-aviser-usa.htm så er det er del amerikanske aviser. lurer faktisk på om du kan gå inn på whitepages.com....jeg skal sjekkeom det er noe slikt...slik fant jeg ei venninne som bodde heri norge i ett par år før de flytta tilbake.... i'll come back to you=)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 www.peoplefinder.com - her får du ut hva slektninger heter og det som er;-) Såvel som alder og alt...
tvkrus Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 takk for linkene,men jeg fant for mange da han har et for vanlig navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå