VenterNummer2 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Her sitter jeg helt skjelven med en positiv graviditetstest!!! Vi prøvde først i 6 mnd. så hadde vi en liten pause og hadde nå prøvd i 14 mnd!!!! Skulle bestille time for utredning hvis d ikke klaffet denne mnd, men det gjorde d altså!! :) TENK AT JEG ER GRAVID!!!!! Men jeg har vel egentlig ant det i en uke nå. Har hatt mange stikkinger og strekninger i nederste mageregion. Har hatt kramper i tærne av alle ting, og hetetokter!!! Har forsovet meg flere ganger denne uka....noe jeg ALDRI bruker å gjøre. Har verkt på venstre side av korsryggen siste to dagene og ellers har jeg hatt en veldig lykkefølelse i kroppen. Alle spør hvorfor jeg går rundt og smiler og ler hele veien, og jeg har ikke hatt en forklaring på det selv før nå... Det aller rareste er faktisk at jeg drømte at jeg fikk en gutt for fire netter siden.....det gjenstår å se da!! Men lykke lykke til til alle dere som prøver her inne. Mitt tips er faktisk å ikke være her så mye. For jeg har ikke vært inne her på lenge nå, og da klaffet det! Tror faktisk det er lett å bli for opphengt i at man MÅÅ klare det, og da reagerer kroppen omvendt.. Men har lært mye her inne og takker for all støtte jeg har fått.. Venter samboer hjem fra en to-ukers jobbtur i kveld. Gjett om han får seg en positiv overraskelse!!! Noen ideer til hvordan jeg bør fortelle d??
*Bea* & bitteliten Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 GRATULERER!!!!!! Du er kjempeheldig Nå må du nyte svangerskapet og den fine tiden frem til den lille babyen deres kommer. Kan tenke meg at du kommer til å få en lykkelig samboer i kveld...
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 GRATULERER KJEMPEMASSE! Håper jeg snart kommer etter... :-)
Guttemamma75 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hei!! Jeg fikk også positiv test i går og er i ekstase!! Følte med litt "rar" i kroppen de siste ukene, har blitt veldig tett i nesen uten å være forkjølt og har drømt veldig mye rart.. Og så dukket ikke mensen opp når den skulle - istedet begynte det å stikke og murre i magen.. Håpte jo at noe var på gang, men ble litt overrasket når plusset lyste mot meg.. Har nok ikke gått opp for oss enda... Men, har jo vært heldig - sluttet på p-pillen for 3 mnd siden så det gikk jo fort for oss... Ser at dere har prøvd en stund så grattis med at den endelig satt!!! Har termin 12.juni og ser fram til de neste 8 mnd - med skrekk og forventning.. Ønsker dere lykke til videre!!
bittelill Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Gratulerer så mye Synes det er ekstra hyggelig når noen som har prøvd ganske lenge lykkes! Kos deg masse med voksende mage.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Gratulerer så mye og lykke til med spiren :-)
Lillegull og spiren Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utroooooooolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) åååååå det var koselig å høre. Endelig var det deres tur:) håper jeg kommer etter deg snart:) stoooor høst klem fra baas
VenterNummer2 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk alle sammen!! Har termin 13. juni Det er nok snart deres tur!! Trodde egentlig at vi ikke kunne bli gravide, men d gjelder å ikke miste motet! Er temmelig sikker på når unnfangelsen faktisk skjedde sted også, for da danderte jeg meg til med pute under rumpa under akten, også sovnet jeg. Så jeg sov hele natten med puten under meg, og det rant ikke ut en dråpe! Et lite tips bare Lykke til jenter! Stå på!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 GRATULERER!!! :-) Hmm, hvordan du bør fortelle det. Hva med å pakke inn graviditetstesten til ham? Hehe.
VenterNummer2 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2007 Var det jeg gjorde faktisk. Også skreiv jeg et kort inne i presangen hvor det sto: "Til den gode kjæresten min. DU SKAL BLI PAPPA! Vi har termin 13. juni 2008! Tenk at vi klarte det! Elsker deg..."
har4barn Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!! Jeg ville ha laget en bedre middag til han kommer hjem og dekke på med vinglass. Så når middagen begynner, så takker du nei til vinen:)))
Dotten Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Sååå koselig da Gratulerer så masse og lykke til!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå