Hilsen Aud Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg sliter virkelig med å få min lille gutt til å rape. Værst er det om natten da han sovner momentant på puppen når han har fått nok. Jeg får han ikke til å rape. Han burde tydligvis ha rapt for om morgenen har man kjempevondt i magen og har masse luft. Kan han rape i søvne? Hva hvis jeg bygger opp hodeenden av sengen?
Mammapudding Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Prøv å legge han på venstre side, da bruker jenta mi å rape selv om hun sover:)
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 om lillejenta vår sovner mitt i "matfatet", har vi bestandig brukt å holde henne litt,opp for å rape, før vi legger henne, da kommer det som regel litt luft ut. Hender hun myser litt med øynene når rapen kommer, men sovner like fort igjen:)
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Stina raper også i søvne Noen ganger sover hun på skuldra mi, andre ganger holder jeg henne sittende foran meg, da komemr gjerne rapen Ellers så sover hun som regel på magen da, så rapen kommer av seg selv hvis hun trenger d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå