lillimedgutt:) Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Er det noen som gidder å hjelpe meg litt! Jeg skal fjerne flekker (som haster litt) med Vanish så står det at bruksanvisningen på pulveret ligger i lokket .... men det gjør det ikke, og jeg har antagelig kastet den.. Så da lurer jeg på doseringen ... noen som har den???
Koala *g07* Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Mener de sier en skje med pulveret i hver vask?? på reklamen hehe. Følger et ikke med en sånn måleskje?
St.Sunniva Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Har aldri sett noen bruksanvisning i lokket jeg :-) Bare tar nesten en full skje til hver vask... Men hvordan er den med tanke på allergivennligheten da? Bruker jo Neutral til vanlig,men Vanish er vel langt fra nøytral ???
lillimedgutt:) Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 jeg skal få vekk noen flekker og er så redd for å ikke få de vekk.. er litt viktig.. skal bruke spray først og vil gjerne (for en gang skyld) følge bruksanvisningen... Tar dere vanlig mengde vanlig vaskepulver + 1 skje vanish ?
lillimedgutt:) Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 Huff.. det står bak på den at den er hudirriterende...
Koala *g07* Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 HVordan flekker er det? Jeg bruker zalo jeg, funker kjempe fint. bare å skylle godt før du tar plagget i vaskemaskina.. men bruker du sprayen kan du jo la det virke litt.. kni og så ta det i vaskemaskina..da trenger du nok ikke pulveret i tillegg.
lillimedgutt:) Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 hei ! tusen takk for svar!!!!! jeg kikket nærmere på boksen ... kom så på at de har jo selvfølgelig nettside... !! trøtt.... fant bruksanvisningen der... 1/2 målekje på vanskelige flekker.. 1/4 på vanlig tøy .. så nå hvier jeg meg over flekken... ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå