Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 ...hjemme i vår egen stue Jenta vår er 7 uker nå og ekteskapet trenger en hyggekveld Har pumpet litt, men har ikke nok mat til å roe en sulten frøken så kveld blir det mme for å unngå skriking hele kvelden tror det blir ett glass vin på mor. under hodeputen til far er det litt krem
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, kos dere masse. Godt at dere tar dere tid til å være kjærester også, mange glemmer det litt den første tiden ;-) PS! Her skal det gå i pakking i kveld, reiser på høstferie i morgen og skulle gjerne heller hatt en kveld som dere skal ha :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå