servitør Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Dere har røykt alt for mye og mange av dere har antagelig røykt på nackspiel når dere har vært godt inni drikkinga, noe som resulterer i at man blir både dritas og pisseskeiv fordi disse forsterker hverandre. Kvalme, oppkast, diare og skjelvinger er ikke normale reaksjoner på hasjrus.
Pærefrø Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan kan du vite hva som er normalt for alle andre da? folk er jo forskjellige og reagerer forskjellig... Nå har ikke jeg svart på den andre linken som var her, men ja jeg har prøvd hasj et par ganger, og jeg var edru og jeg blei dårlig.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 noen av dem har nok det. andre tåler ikke bom. andre igjen tåler det godt. enda andre igjen tåler det godt en stund og reagerer så anderledes. jeg er ikke noe anti-hasjperson, jeg reagerer ikke negativt på bom. men jeg er absolutt inforstått med de skumle sidene ved langvarig og hyppig bruk av cannabis.
servitør Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg vet dette fordi det er helt klassiske symptomer på for stort inntak. Been there, done that.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Been there done that to=) og det er helt sant at det du beskriver gjør det mye mer sansynlig å bæde og å bli dårlig. men så finnes det også dem som ikke tåler bom. ingen regel uten unntak.
Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg røyker når jeg har migrene. Da blir jeg ikke dårlig. Røyker jeg utenom det spyr jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå